hallo, ben ik weer, ik ben dus vorige week bevallen van een gezonde dochter, ze hebben alleen een verschrikkelijk stomme fout gemaakt in het ziekenhuis, in de papieren is gezet dat ik 100ml bloed verloren ben, en ze zijn dus een "0" vergeten, ik ben 1 liter bloed verloren. Nu ging het dus elke dag een beetje slechter met me, met gevolg dat ik dus nog steeds plat lig en niet eens overeind kan zitten door de duizeligheid en flauwvallen. heb bloedarmoede en staaltabletten gekregen, maar ik kan dus NIET tegen die staaltabletten ik word megamisselijk en ga ervan overgeven s nachts.. nu heb ik floradix, vitaminepillen en roosvicee ferro, heeft iemand nog een idee wat ik kan doen ? andere soort van staaltabletten bestaan niet, weet iemand of er iets homeopatisch is ?
bruin brood met appelstroop, spinazie veel vitamine met B12 in Ja en verder helaas die staalpillen, ik moest er ook aan en die zijn zo vies bah. Ik heb me wezeloos aan appelstroop op brood gegeten en 2x in de week spinazie meer mag niet omdat je te veel aan nitraatrijke voeding binnenkrijgt! succes
Als je 'ochtends hooggedoseerd vitamine C slowrelace neemt dan neem je je ijzer beter op. Verder zou ik het niet weten je slikt al aardig wat zo te horen, verder gewoon gezond eten.
Neem je ook gewone vitamines? Mijn verloskundige zei idd ook appelstroop. Ik heb ook bloedarmoede. Idd floradix en ik kreeg van het ziekenhuis ook foliumzuur.