Advies schoenen werk

Discussion in 'De lounge' started by brownielover, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Dames,

Ik ben een jonge meid van 21 en werk in een supermarkt.
    Nu moet ik voor mijn werk "werkschoenen" gaan dragen.:$
    Ja, lelijke-lompe-zwarte schoenen met stalen neus!

Ik ben op het werk altijd netjes gekleed. Skinnyjeans, laarsjes.. Zodat ik uit het werk gewoon ergens heen kan zonder om te kleden.:D

Maar HOE kan ik er fatsoenlijk uitzien met die lelijke schoenen aan?
    Een skinnyjeans lijkt me geen goed idee, maar door mijn lengte (1.56) staan "wijde" pijpen mij ook niet pffff....

Iemand tips zodat ik niet enorm voor schut loop straks?:p

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

3. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Die zijn idd best te doen! Alleen... ik krijg ze via het werk, mag niet kiezen. :(

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Kun je niet gewoon een paar andere schoenen op je werk zetten voor als je na t werk meteen ergens heen gaat?

5. flerk

flerk Niet meer actief

Ja, mooie schoenen in je tas en tijdens je werk gewoon je lompe schoenen onder je leuke outfitje!

6. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb me nette schoenen altijd aan. Mijn werkschoenen liggen in me kluisje op het werk. Wissel van schoenen en klaar

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

wat is het probleem? dat je lelijke schoenen aan hebt onder je spijkerbroek? denk dat als er een krat/mes of weet ik wat op je voeten valt je blij bent dat je ze aan hebt. snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken eerlijk gezegd. als je het zo erg vind moet je een kantoorbaan gaan doen. kun je elke dag netjes gekleed naar je werk. klinkt misschien sarcastisch maar ik kan er niet zo tegen dat mensen vaak alleen maar met mooi zijn bezig zijn. je bent aan het werk, niet op een feest.
    gewoon je eigen schoenen mee en die kun je als je klaar bent meteen aan.

ik zag van de week ook iemand in de snackbar achter de frituur op open slippertjes. levensgevaarlijk en als ze bij mij in dienst was geweest had ik ze meteen naar huis gestuurd.

zo en dat zegt iemand die ook graag netjes gekleed is en op pumps loopt. ( :0)

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Daarom! Ze schrijven ze niet voor niets voor toch? :D En idd, gewoon een extra paar schoenen mee naar je werk voor natijd. Probleem opgelost! :)

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Idd gewoon schoenen op het werk laten staan,deed ik bij mijn vorige baan ook,geen probleem!

10. Verox

Verox Niet meer actief

brrr... ja moeilijk om er leuk uit te zien met die lelijke voorgeschreven schoenen.
    Ik ben toen mijn hele kledingstijl gaan veranderen. Niet meer vrouwelijk en meisjes-achtig, maar stoer en sportief. wijdere rechte, langere broeken, zodat de lompe schoenen erbij passen en daar leuke truitjes, vestjes en jasjes op.

11. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik ben het met Henkie eens..

Die schoenen zijn er niet voor niks. Je piept wel anders zodra er een scherp mes of krat valt op je voeten. Of iets anders.
    Zijn ook nog eens antislip als het goed is,...

Geloof me, heel hard uitglijden en op je stuitje terecht komen of met je hoofd op de grond.. dat is echt geen pretje.
    En ja ik ben ook verzot op al mijn mooie laarzen en pumps, maar ik vervloek ze op de werkvloer! haha..

Draag er een broek met rechte pijp overheen, en ik ben ook klein, een bootcut jeans kan best.

12. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Ik doe eigenlijk zlles. Kassa, magazijn, winkelvloer.. Heb in 5 jaar nooit zulke dingen aangehoeven maar nu helaas wel. Het is maar voor n paar mensen verplicht, oa voor mij omdat ik met zo'n electrische pompwzgen moet rijden..

andere schoenen hb ik standaart in de auto:p
    Maar ja, ik vind t wel fijn om op het werk er ook leuk uit te zien,
    niet als n fabriek medewerker van de 1 op de andere dag.:D
    En ja, mn teentjes blijven beschermt;) maar dan mag ik die schoenen nog wel onprettig vinden toch?
    denk dat ik toch ff n zndere broek ga scoren, hopen dat ie rr n beetje boj past.:D

Share This Page