hoi, ik had net bij het afvegen wat bruin slijm moet ik me nu meteen zorgen gaan maken, ik schrok er wel van maar het was maar heel licht. gewoon wat licht bruine afscheiding. iemand tips of ervaring? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bruin is oud bloed. Je hoeft je dus in principe geen zorgen te maken. ZO lang het niet rood is en je geen buikpijn hebt, zal de vk zeggen dat het oke is. Bij twijfel altijd bellen natuurlijk, je gerustheid gaat voor! Heel veel succes! Elmo
Ja heb ik ook gehad, alleen dan met 5 weken. Dat bleek innesteling te zijn. Denk niet dat het iets ergs is hoor, als het maar niet helderrood bloed word (is mij verteld)
thx thx thx ik ben wel gerust gesteld het is echt niet rood en lijkt idd een beetje op oud bloed. ik kijk het nog even aan voordat ik ga bellen. moet zo gaan werken dus kan ik mijn hoofd even ergens anders op zetten. laat jullie snel weer weten hoe het gaat xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb ook vanaf 4,5 week tot nu af en toe bruine afscheiding, tis echt afscheiding maar dan met een wat bruin kleurtje. Verloskundige zegt dat het niets is.
hoi, nou het is weer weg heb nu wel wat meer afscheiding dan ik heb gehad maar het is helemaal wit dus komt helemaal goed. woensdag heb ik een echo dus dan zullen we zien of alles werkt. ben wel benieuwd maar ga er wel vanuit natuurlijk dat alles goed is. echt super bedankt voor jullie reacties. xxxxxxxxxxxxxxxx