hey, sinds een de bevalling heb ik nogal een slap gevoel, net of er weinig bloed bij m'n handen en voeten komt, handen en oeten zijn ook koud en wiite plekken onder de nagels, op mn onderbenen paarse adertjes te zien, kortademig, in mn zij en rug en in benen en armen een soort van 'koude' steekjes. morgenmiddg heb ik hier een afspraak voor bij de dokter, maar ik maak me ontzettend zorgen dat er echt iets mis is. kan iemand me geruststellen die dit ook zo ongeveer heeft gehad?
Kan heel goed bloedarmoede zijn. Tot 1,5 week terug had ik het ook telkens ijskoud en ik zag ook heel wit, nu is het gelukkig weer normaal. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken hoor! Een bevalling doet toch veel met je lichaam en verminderde nachtrust ook! Liefs, Snoopy
bedankt voor je antwoord, ben bij de dokter geweest en maandag kan ik even bloed laten prikken. zelf denkt hij aan chronische hyperventilatie, niets ernstigs alleen vervelend.
Vraag 'm gelijk of je Authogene Training mag gaan volgen. Is 12 of 14 lesjes, maar het heeft mij enorm geholpen ! Je ijzer prikken is logisch. Ze prikken denk ik ook gelijk op schildklier en suikerziekte. Groetjes, Danielle