Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover..... Zaterdag gaan we trouwen! Ik heb er echt heel veel zin in! We zijn net bij de ambtenaar geweest, dat klikte goed en was een leuk gesprek! En moet je eens kijken naar mijn vruchtbaarste dag? Leuk he Gr Tamar
Nou meis, dat moet 'm zijn!...Zwanger in je huwelijksnacht, kan niet mooier Een hele fijne dag zaterdag en geniet ervan! Liefs Nies
Een hele fijne dag zaterdag, en jullie best doen op jullie huwelijksnacht, Dat zou natuurlijk geweldig zijn,
alvast een super mooi dag as zaterdag ik zal duimen dat het heel mooi weer en droog blijft en dat jullie een super nacht beleven met veel steren ******** liefs
Goh leuk zeg, vruchtbaar in je huwelijksnacht! Had ik ook, ben op 21 maart getrouwd en toen ook zwanger geworden! Succes he!
Alvast heel veel plezier. Die dag kan niet meer stuk (is nl. ook mijn verjaardag die dag). En dan ook nog eens zwanger in de huwlijksnacht... dat zou fantastisch zijn! Ik ga heel hard duimen.. Knuffel, Ingie
Een hele fijne dag toegewenst, en ik hoop dat het net zo'n mooie dag wordt als mijn man en ik vorig jaar op 7 oktober hadden! We hadden prachtig weer! Ben stiekem wel een beetje jaloers nu hoor Wij gaan onze eerste trouwdag vieren! Geniet van alle momenten! Groetjes MB2005.
Nou meid veel geluk een zaterdag en maak er een mooie dag van. Enne wie weet een mooier cadeau kan je niet krijgen toch dussseh klussssssssse
Nou zet hem op dan Zaterdag Heel veel plezier zaterdag en heel veel geluk gewenst..... Grappig hoor, romantisch idee, zwanger worden op je huwelijksnacht. doei doei.
Thx meiden...... Ik heb er zo'n zin in, hoop op een beetje mooi weer....... of in ieder geval droog weer..... Zondag ochtend vroeg gaan we op vakantie naar Lanzarote, een 5 sterren hotel met alles erop en eraan! Gr