hoi allemaal! Toen onze oudste zoon klein was hadden we deze stoel gekocht Kinderstoel "SLIM" - online bestellen!- babywalz Nuja, ongeveer deze stoel dan Maar daar maakt onze jongste zoon nu gebruik van. Maar waar moet de oudste nou op zitten? Een gewone stoel is te laag. Met kussen op de zitting is te instabiel. Moeten we nou een tweede kinderstoel erbij gaan kopen? En wat voor een dan? Hij wil er wel graag zelf op en afklimmen en hij wil ook niet meer vastzitten ( hoeft ook niet, hij is oud genoeg ) gr. Mamzie
Wat dacht je van een Stokke trip trap? Is er in allerlei kleuren... kunnen ze heel lang op zitten omdat je zitting en voetensteun steeds kunt verzetten, erg goed voor de rug etc... en ik vind 'm ook erg fijn, onze dochter zit er in/op vanaf 7 maanden... http://vietnambranding.com/news/img5/1206586901_trip_trap1.JPG
Een stoelverhoger dan? Prenatal | Wij hebben deze bij opa en oma liggen. Ideaal. Zo kan Lars mooi aan tafel mee eten.
Hier heb ik zelf ook aan gedacht... onze dochter is pas 2 . Maar ik vind het tillen nogal zwaar worden. Maar hij bevalt dus goed? En kan je kindje er gewoon zelf op klimmen etc?
Ik heb de Stokke Tripp Trapp heel lang tegengehouden omdat ik gewoon anti Stokke ben, heel NL heeft er 1. Maar ik heb hem een paar maanden geleden toch gekocht omdat hij inderdaad wel heel practisch is... Ik vind hem geweldig en heb spijt dat ik eerst 3 andere heb moeten kopen om daarna toch te zwichten...
Lars moet nog 2 worden. Ja hij klimt zo op de stoel en dan op de verhoger. Geen enkel probleem voor mijn aapje. Deze stoelverhoger heeft een heupgordeltje. Daar kun je meisje mee "vast" zetten.
Mijn dochter heeft deze bij mijn ouders en die bevalt ook prima: IKEA | Eetkamer | Hoge kinderstoelen | INGOLF | Juniorstoel
idd een tripp-trapp of een stoelverhoger. hier heeft mijn zoon een tripp-trapp stoel en bij mijn ouders een zitverhoger van maxicosi op de gewone stoel en dit werkt ook ideaal.
Wij hebben ook zo'n verhoogde stoel van de ikea, ideaal en heel grotemenserig zo'n eigen grote stoel Groetjes Anita
Wij hebben de brevi slex. Dat is een meegroeistoel en kun je tot weet ik veel hoe lang gebruiken Uiteindelijk is het een gewone stoel. Thijmen kan er zelf op en af klimmen. Ik vind hem echt geweldig! Je hebt hem in allerlei kleurtjes maar ook in wit of zwart oid.
Ook ik ben gezwicht voor de triptrap van Stokke. Fijn omdat je kindje al vanaf heel klein gewoon aan de tafel zit met haal eigen stoel. Geen onhandig blad ertussen, lekker op dezelfde hoogte als papa en mama.
Kijk eens naar de mutsy grow-up. Is echt een mooie stoelverhoger met heupgordeltje. Dus ze zitten dan nog vast.
Wij hebben bij de Lidl een autostoelverhoger gekocht en deze met klitteband op de eetkamerstoel bevestigd. Ideaal. Stijnemans zit nu in de kinderstoel en Ruben is de GROTE jongen