Hallo allemaal, even een vraagje (misschien raar onderwerp) : tijdens de sex kwam mijn vriend erachter dat er een bultje zat op mijn schaamlip toen we gingen kijken (nou ja hij...ik kan daar niets meer zien door die buik ) zag hij dat het een bijna zwart bultje was, iets wat leek op een bloedblaar of iets dergelijks. Doet geen pijn, jeukt niet, brandt niet...niks! Herkent iemand dit?
Ik denk ook misschien een spatadertje. Kan je zelf ook gluren met een spiegeltje? Dan kan je er misschien een plaatje bij googelen en vergelijken. Liefs,
Hoi, Bedankt voor de antwoorden. ja ik ben zwanger, 29 weken om precies te zijn. Weet ook iemand of een spatadertje of wat het dan ook is vanzelf weer weg gaat of kan ik zelf iets doen of wellicht naar de huisarts? Vind het maar raar
ik heb eens gelezen dat door de zwangerschap alles beter doorbloed is daar beneden. ik denk dat ze na de zwangerschap vanzelf wegtrekken.
Hoi, En ik maar denken dat ik de enige ben met dat verschijnsel. Ik kwam er na de bevalling achter dat er meerdere rode bultjes zaten. Ik dacht dat het door de bevalling kwam. Komt toch een enorme druk op te staan. Bij mij is het na anderhalf jaar niet weg. Inmiddels zwanger van de tweede en hoop dat er niet meer bij komen. Groetjes en succes de laatste weken