Heb zelfs een 24-uurs meting aangevraagd hoor vrijdag wat de 'plannen' verder met mij zijn , zo lastig dat op deze manier meten de enige manier is... Bloed en urine is gelukkig allemaal goed (zien ze ook een hoop in) Medicatie slik ik sowieso want dat risico neem ik echt niet hoe laag ik ook denk dat het is..
Ik kreeg Aldomet..werkte helaas niet. .toen ingeleid..was toen 38 weken..heb nu weer hoge bloeddruk. .over 4 maanden weer laten checken..zit in de familie
Verhaal gehoord van iemand die ook pril in de zwangerschap de bloeddruk zag stijgen. Helaas geresulteerd in het HELLP Syndroom en baby is eerder gehaald. Dus neem het wel serieus. Een oonderdruk van 90 is hoog.
Ik had vandaag wel wat eiwitten in mijn urine maar in combinatie met een bloeddruk van 100/56 geen reden voor zorgen dus volgens de gynaecoloog behalve als ik last zou gaan krijgen.
Bedankt voor jullie reacties en eigen ervaringen. Ik kreeg van de gyn een blaadje mee voor een urinetest in het labo. Die zal ik deze of volgende week laten doen. Mijn volgende afspraak bij de gyn is binnen een kleine 3 weken. Dan zal ik meer weten. Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen.