veel dorst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mandy1, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    ik heb sinds een tijdje steeds zoveel dorst, is dit normaal?
    s'avonds drink k vaak 1 kopje thee en soms nog een glaasje fris, nu is dat zeker het dubbele. overdag drink ik ook steeds meer, ik kan ook niet normaal een slokje nemen maar moet een glas in 1x leeg drinken.

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik heb het ook, maar had het vooral in het begin van de zwschap. Dronk wel 5 liter op een dag.
    De huisarts heeft mn bloed geprikt. Controle op suiker en of ik geen tekorten aan bijv mineralen in mn bloed kreeg.
    Alles was in orde. Dus niets aan de hand.
    Ik denk dat het belangrijk is dat je het even laat nakijken. Moet je veel plassen, waardoor je dorst krijgt? Hoeveel drink je in totaal?

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik plas niet heel veel. normaal drink ik tussen de midda 1 beker melk nu wel 3 en s'middags een halve liter frisdrank ipv een glaasje thee enz.
    ik moet 24-2 weer naar de vk zal ik zolang wachten of even bellen?

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik drink ook erg veel. Kindje heeft ook veel vocht nodig voor het verversen van het vruchtwater.

5. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb het ook! Drink zeker het dubbele dan voor de zwangerschap! Ook getest op suiker etc. Alles goed. Dus het zal er vast een beetje bij horen!

Grtz Marieke

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aangezien je hetn eerst niet had en nu ineens op einde kan het ook zwangerschapsuiker zijn zou dus gewoon ff bellen dat je miss ff kunt prikken.
    dan weet je het zeker

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    ik zou ook even bellen, al is het maar ff informatie dat je je geen zorgen hoeft te maken....
    en ik heb het juist 'snachts. nu maar standaard een glas water naast me bed!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb ook meer dorst maar mijn lichaam vraagt ook echt heel erg hard om meer water. 2 weken terug was ik duizelig en hoofdpijn enzo, had ik een vochttekort. mijn gebruikelijke inname is nu ik zwanger ben blijkbaar niet meer voldoende..

mijn suiker was afgelopen maandag nog prima.

maar omdat je 22 weken bent zou ik het zeker extra laten checken, al is het maar voor je gemoedsrust!

9. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Ik heb 't ook, vooral 's avonds veel dorst, het gaat wel een beetje op en neer, voor de zekerheid hebben ze ook op suiker getest toen ik met dertig weken bloed moest laten prikken maar niks aan de hand. Ik zou het voor de zekerheid aankaarten bij je vk. Kan nooit kwaad.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt meiden, ik ga het wel even navragen aan de vk.

11. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    oh komt het daardoor? ik drink me ook een ongeluk, maar toch is alles prima in orde bij me. (en ik plas me ook een ongeluk pfff hahaha)

Deel Deze Pagina