Iedereen kent ze wel, de verhalen waarbij een echoscopiste (of gyn of vk) bijna zeker wist te voorspellen wat het werd maar dit later toch echt niet zo bleek te zijn. Ik heb ze vaak gehoord of er over gelezen, maar de echofoto's zie ik bijna nooit. Laatst kwam ik op een internationaal forum zo'n topic tegen met daarbij behorende echo foto's. Zijn er hier misschien ook forummers met zo'n foto? Misschien kan ik er zelf wel 1 plaatsen binnenkort 🙃
Ohhhhh Meris!! Hahaha.. Bij jou heeft ze het echt wel goed gezien hoor! Maar verder ben ik ook wel nieuwsgierig ja!
Ik heb daar laatst een soort gelijk topic over geopend! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/596908-geslacht-weleens-verkeerd.html
Klopt, ik zie de topics weleens voorbij komen. Maar naast dat ik het vaak hoor en lees zie ik nooit de foto's waarop ze het geslacht dachten te zien. Een soort voor en na foto topic.
Klopt iedereen kent wel een nicht van de buurvrouw van een collega die het heeft meegemaakt. Maar zelf ook nog nooit zo een verkeerd ingeschatte echo gezien.
Lijkt ook niet echt enorm op een jongen of meisje om eerlijk te zijn. Op welk termijn is deze gemaakt? Flow wel aangezet om zeker te zijn van de navelstreng .
Ik niet, want dat ziet er toch net wat anders uit haha. Ik zou direct denken aan navelstreng of opgezwollen clitoris, maar is meer vanuit praktijk destijds. Ach ja, ik heb geen voorbeelden, hier zag je echt duidelijk 3 streepjes en bij dit ventje een raketje hahahaha. Maar ben wel reuze benieuwd maar andere echo's . Leuk topic!
Leuk topic! Ik heb vannacht gedroomd dat ze het geslacht van ons kereltje verkeerd hadden, maar ik dacht: nee dat kan niet, dat piemeltje is zó duidelijk aanwezig... Maar als ik die echo op de vorige pagina dan bekijk... Daar zou ik ook van zeggen dat het een jongetje was! Hihi nu word ik wel weer nieuwsgierig of onze geslachtsbepaling écht goed is...
Hoeveel weken was je hier Maria? Moest je erg omschakelen toen je erachter kwam dat het een meisje was?
15 weken. Nee moest niet schakelen Ze is inmiddels ruim 1 jaar dus absoluut een meisje. Maar we hebben nu wel de keuze gemaakt om dit keer ons te laten verrassen, mede door deze echo.
Hier een echo van een jochie maar dan heeft t balzakje dezelfde kleur als de benen, op de echo is t wel heel wit.