wij hadden moeite met de jongensnaam, nu hadden we eindelijk 1 jongensnaam gekozen. meisjes namen hebben we er een stuk of 4 van. de dag nadat we de jongens naam beslist hadden belde mijn nichtje van 15 op, met de mededeling dat ze een hele rare droom over mij gehad had, wij waren bij mijn oom en tante op bezoek en mijn nichtje wilde zo graag de jongens naam weten dat ze hem in haar droom in gedachten gekregen had (dit was haar droom). toen ze dit vertelde stond ik echt met m'n mond vol tanden wand ze had de juiste naam. en het is geen makelijke naam die heel populair is ofzo. echt heel appart, heeft iemand zoiets ook ooit meegemaakt? en wat werd het geslacht toen? wij denken nu dus dat we een klein jongetje krijgen wat denken jullie hiervan?
tsja geen idee.... het kan maar zo ... t is wel erg toevallig, te toevallig om toeval te zijn eigenlijk gut wat n kippevel verhaal hahahaha dan sta je echt an de telefoon van ... ehh :O:O:O
Hhaha wow dat is wel heel toevallig? (of geen toeval..?) Maar mijn vriend en mn schoonzusje hebben gedroomd dat we een knulletje zouden krijgen.. nou, 1x raden wat het wordt Dus weet het niet helemaal zeker meer met dromen en gevoel en zo.. ik denk dat je vooral droomt en voelt wat je wil voelen/dromen
Ja dat is wel zo van dromen kun je niet echt op aan, maar heel appart was het wel. heb met m'n schoonmoeder trouwens wel gependelt zij boven mijn hand en daar kwam wel steeds een meisje uit. hmmm ik weet het niet meer, maar van die droom was echt appart. we krijgen donderdag trouwens de 20w echo zo spannend
Ik heb een collega die dat soms heeft. Ze heeft bij mijn andere collega de naam in haar hoofd gekregen. We wisten al dat ze een zoon zou krijgen. Toen onze collega belde dat ze bevallen was zijn mijn collega dan heet hij zeker Lars en dat klopte hahaha. Bij mij kreeg ze geen ingeving. Dus het is niet iets wat altijd gebeurt, maar het schijnt te kunnen.
Oh gruwels, daar krijg ik kippevel van... Heel apart, je hoort wel vaker van die verhalen, maar heb het zelf nog niet meegemaakt, althans niet bewust...
Ik droomde al voor de 20 weken echo dat ik een meisje zou krijgen en me zus en zusje hadden die droom ook. Maar het bleek gwn een jongen te zijn, was ook duidelijk te zien. Maar ik droom nu nog steeds dat ik een meisje ga krijgen. Volgens mij komt dat, omdat ik vanaf het begin hoopte op een meisje en altijd naar meisjeskleding keek
Dat is zeker wel gek jah!!! Het wordt vast een jongen..ze zeggen soms wel eens het geslacht waar je het meeste moeite mee heb om een naam te verzinnen wordt het! Is bij ons dan wel zo! Ben ook vaker gependeld....altijd kwam er uit een jongen en bij me vriend ook...maar tot nu toe zeggen ze allemaal nee een meisje!! Nog paar weekjes en dan weten we of ze het met de echo's goed gezien hebben.
ja meegemmakt mijn moeder legte haar hand op mijn schouder en schrok dus vroeg ik wat er was zei ze krijgen jullie een dochter met de naam Noa Dat was idd zo 1 week voor haar geboorte belde ze me in paniek op ik krijg net binnen dat jullie haar naar veranderen en iets met een voetje. naam klopte we hadden de oma's namen eraan toegevoegd maar voetje geen idee. Totdat ze geboren werd bij haar linker voetje zat haar kleine teen onder de andere teen had knel gezeten raar he. Ze heeft het nog nooit eerder gehad
Gewoon toeval ... Mensen denken heel erg vaak rare dingen, dromen vaak rare dromen en dit soort dingen zijn alleen maar memorabel als ze kloppen ...
Nou meiden, Mijn nichtje had toch gelijk, we konden onze nieuwschierigheid niet bedwingen, we hebben vanochtend jan koning gebeld en hij had om 16 uur tijd, en wat denken jullie het word indd een jongen met dezelfde naam als mijn nichtje in haar droom had. Freaky he?