Moeilijk....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hellen1971, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Vanmiddag even met Lief op pad geweest. Onderweg stopten we voor een kopje koffie met wat lekkers. We belandden in een leuke tent, heel gezellig en sfeervol. Toen we even zaten, viel het me eigenlijk pas op: het zat er bómvol met gezinnen met kinderen. Baby's, peuters, kleuters. Hartstikke leuk.

En ik vond het ook best even leuk...totdat het me raakte alsof ik tegen een rijdende trein was aangelopen: wij waren maar met zijn tweetjes. En de kans is aanwezig, dat ik dinsdag te horen krijg, dat we dat ook zullen blijven. En wat voelde dat ineens naar. Kaal en triest. Ik voelde me zo leeg toen.

Mijn Lief is zo'm schat. Ik den k dat hij het ook aanvoelde, hij begon te praten over dingen die we konden gaan doen als we kinderloos bleven. Maar dat wil ik niet horen. Ik wil ook met een buggy daar binnen komen rijden... met zo'n uk op de arm daar zitten.

Maar of dat ooit voor me is weggelegd?
    Hoe gaan jullie (nog) kinderlozen hiermee om?

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Heb toevallig net zelf ook een topic geopend waar ik mijn wanhoop in toon. Wat voor onderzoek heb je ondergaan waar je uitslag van krijgt? Ik hoop echt voor je dat het positief is!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het is een bloedonderzoek naar alle hormonen. Ik heb geen eisprong nl.

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik ga er nog steeds gewoon vanuit dat wij eens ook zelf eens met een kleine uk ergens binnen kunnen wandelen.

Uiteraard hebben we het er wel over gehad wat we zouden doen als mocht blijken dat het voor ons niet is weggelegd. We zijn het erover eens dat we dan de toffe oom en tante van alle neefjes en nichtjes gaan worden. Kinderen van een donor of adoptiekinderen is voor ons geen optie. Als het niet van ons tweeën kan komen, dan is het blijkbaar niet bedoeld voor ons. Dan gaan we lekker reizen en meer tijd voor elkaar maken (beiden minder gaan werken).

Maar zoals gezegd, ik ga er nog gewoon vanuit dat het toch ooit gaat lukken.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik herken je gevoel heel erg, zo zat ik een paar jaar geleden ook.... Maar ik heb nooit de hoop verloren, heb in anderhalf jaar tijd 4 eisprongen gehad en die laatste is Eva geworden :). En nu zijn we zelf degenen die ergens gaan eten met een baby.... en denk ik aan degenen die nog aan de 'andere kant' staan...
    Ik hoop dat je dinsdag een naar omstandigheden goede uitslag krijgt!

Liefs,
    Snoopy

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik zit pas in de ronde 4 en ik denk soms ook wat als ik geen kinderen krijg dat kan namelijk ook gebeuren en k heb me er goed op voorbereid als dat zo is ga ik een kindje die geen gezin heeft adopteren zo bereid ik me al voor.

ieder wil natuurlijk zijn eigen kind maarja ik heb 2 tantes die geen kinderen hebben kunnen krijgen die ook erg ongelukkig zijn omdat ze geen kind hebben geadopteerd ivm hoop om tog een eigen kind te krijgen en nu zitten ze zonder niks me tante zei had ik maar een kind geadopteerd....

EN NATUURLIJK HOOP IK VOOR JOU OP GOED NIEUWS!
    SUCCES MEID EN MAAK JE NIET AL TE DRUK \\KNUFFELS

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank je wel dames. Het is de avond ervoor nu..ben benieuwd of ik nog een beetje ga kunnen slapen.

Wordt vervolgd..morgen....

Deel Deze Pagina