slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fokje, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Hallo

Ik heb even een vragje, ik ben al overtijd en de kleine " eet" me behoorlijk op (mijn gewicht is evenzwaar als bij 29 weken bijna 7 kilo gegroeid) mijn energie is ver te zoeken! ik slaap ontzettend veel snachts uur of 11 op bed tot 7 dus 8 uren achtereen (ongeveer 3 toilet bezoekjes tussen door en slaap direct verder) terwijl ik net de 30 weken was gepasseerd veel snachts wakker was. ook overdag val ik regelmatig zittend/liggend overal in slaap.
    is dit wel normaal?? de bevalling moet nog beginnen en ook de kleine uk zijn/haar tijd hoe ik me nu voel mogen ze de kleine wel houden pfff bekaf en natuurlijk geen reden dat ze me helpen.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Veel vrouwen hebben hier al last van rond deze termijn. Zeker met een drukke baan. Mijn advies is dan ook om te kijken of je het misschien iets rustiger aan kan doen op werk of prive. Wat kortere dagen, of een dag minder. Minder avondplannen. En overdag wat meer rusten. Het is moeilijk dat weet ik. Maar probeer niet je grens op te zoeken want dan lig je er op een gegeven moment helemaal uit en dan wil je ook niet.

Het is dus normaal helaas....

Sterkte, groeten Evelien

Deel Deze Pagina