bloeddruk ineens ho(o)(ger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani27, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hoi

Ik heb al een aantal weken last van benauwdheid en.pijn in de bovenrug.
    Longembolie hebben.ze toen uitgesloten en ook is er een.hartfilmpje gemaakt.

Nu had ik vandaag controle en weer aangegeven dat ik benauwd ben, de baby is ook wat.rustig.
    Mijn bloeddruk bleek hoger te zijn. Normaal gemiddeld.117/65 en nu 142/83.
    Ik heb net bloed moeten prikken voor het toxlab, denk om pre eclampsie ed uit te sluiten.
    Maak me.zorgen...ze hebben geen ecg van de baby gemaakt ook.

De gyn denkt dat het.allemaal wel meevalt en dat het komt door hormonen en groei dat ik benauwd ben.

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    De benauwdheid is normaal..je baarmoeder drukt ook zachtjes tegen je longen.

3. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Ik vind het zo gek dat de baby ook rustiger is.
    Maar goed, schijnbaar is het geen probleem.

4. Mamsma

Mamsma Actief lid

15 okt 2013
    129
    0
    16
    Dat je wat benauwder wordt omdat je minder ruimte krijgt ivm groei van de baby herken ik nog wel van mn vorige zwangerschap..maar je hebt het ook over pijn..en dat herken ik persoonlijk niet.
    Kun je de pijn die je voelt ook omschrijven?

5. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Het is een soort van druk. Alsof mijn hart of longen heel hard aan het werk zijn en het bijna niet redden. Ik moet echt af en toe naar adem happen en de spieren tussen mijn schouderbladen lijken zeer te doen.

Ik ben een paar weken terug op de seh geweest met ook ongeveer deze klachten, alleen wordt het steeds erger.

het enige.wat verder veranderd is, is mijn bloeddruk.

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hou dit goed in de gaten ik had nog geen 12 uur later hellp. Maar ik voelde me echt heel slecht ineens. Wacht even de bloeduitslagen af voor je in paniek raakt. Je bloeddruk is nog niet schokkend genoeg. Ik had smorgens een onderdruk van 88 en savonds 110.

7. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Bloeduitslag in orde. Hoeft verder niks mee gedaan te worden.
    Dat de baby rustig is, zegt niks aldus gyn.

Ik hou het wel in de gaten. maar ik kan sinds de zwangerschap gewoin ook niet meer rationeel denken. Ik bedoel, wil wel naar mijn onderbuik gevoel luisteren maar die is op hol geslagen..

Deel Deze Pagina