Auw.. alsof ik in m'n kruis geschopt ben!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Beertje123, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje123

Beertje123 Actief lid

Apr 9, 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wie herkent deze pijn.. Ik denk zelf dat het indalingspijn is.. pfoe sinds gistermiddag is het er langzaam ingeslopen en aan het einde van de middag kon ik amper de trap op komen.. Alsof ik in m'n kruis geschopt ben of heel hard met m'n muts op een ijzeren buis gevallen ben..
    Volgens mij is het m'n schaambot.. zitten en liggen gaat wel goed maar lopen...

Wie heeft dit nog meer en weet wat er tegen te doen om het te verlichten?? Ik loop best veel voor mijn werk en op deze manier is het niet zo lekker uit te houden..

helluuup! hihi:)

2. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ik herken het niet maar ik ken iemand die ook last had van haar schaambot (niet kunnen lopen etc), de fysiotherapeut heeft daarvoor oefeningen gegeven en toen ging het over.
    (Was bij haar dus geen indalen)

Dus ik zou het even overleggen met je vk?

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik denk dat je last hebt van bekkeninstabiliteit. Mijn schoonzusje had dit heel erg en beschreef het hetzelfde als wat jij beschrijft.
    Als ik jou was zou ik eens langs de fysio gaan!
    Sterkte!

4. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auuwwww ik herken het zeker...alsof je daarbeneden door 2en gespitst ben, heb daar helaas heel veel last van gehad tijdens mijn laatste zwangerschap. Na de bevalling was met trouwens direct over maar irritant is het wel. Wat bij mij hielp was plat op mijn rug liggen, knieen vasthouden en zover mogelijk naar achteren trekken. Of mijn man hield mijn benen vast en duwde ze yutelkaar...klinkt gek I know maar het hielp wel, sterkte!

5. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel knieeen naar de buitenkant duwen niet richting je buik

6. Beertje123

Beertje123 Actief lid

Apr 9, 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!! ik denk dat ik het vandaag nog even aankijk en anders even de vk/fysio ga bellen.

Mamishka, bedankt voor de tip! Als ik thuis ben gelijk proberen:)

7. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Een blauwe plek gevoel downunder? Dat heb ik ook namelijk. Dat heeft in ieder geval met je bekken te maken.

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik heb sinds zondag ook dat gevoel daaronder!
    Net alsof het een enorm soort spierpijn is... maar toch ook weer niet...(bij mij voelt dat zo in ieder geval...)
    Gisteren moest ik voor controle naar de vk en gelijk gemeld.. en ze zegt dat het bandenpijn is...

Bekkenpijn zit meer rondom (of bij je rug..) en niet alleen maar daar onder!

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat wordt inderdaad de fysio.
    Ik had deze zwangerschap ook en grapte al tegen mijn vriend dat hij mij 'snachts niet moet schoppen met zijn werkschoenen aan.
    Toen wat oefeningen gedaan die ik al eerder heb gekregen van mijn fysio (loop er al 8 jaar in uit, hij is ook manueel therapeut en behandeld me voor meerdere dingen) en die hielpen me heel goed.
    Dus hup! Telefoon pakken en de fysio bellen :)

Share This Page