Ik heb afgelopen maandag een oilily luiertas gevonden Met daar in baby kleertjes, lamaze knuffel, speentje, flesjes etc. Heb melding gemaakt bij de politie, die zeiden dat ik m op verlorenofgevonden.nl moest zetten omdat de gemeenten daar nu over gaan. Zo gezegd zo gedaan... Tot op heden nog niks gehoord. Maar ik zit nu wel met een tas met spullen. Iemand nog tips? Wat zouden jullie doen? Lijkt me toch dat je je tas terug wilt?
Heb je hem gevonden in een speeltuin, restaurant? Zo ja, op hun Facebook pagina of twitter account een berichtje achter laten.
Bij het consultatie bureau melden. Tenminste, als je de tas in je woonplaats gevondenhebt. En anders marktplaats en dan niet teveel vermelden?
Gevonden op parkeerplaats, auto reed weg en tas stond daar op de plek... Ben nog achter de auto aangereden maar foetsie. Op Facebook is goede!
Misschien ook gegevens van de auto erbij vermelden, merk, type auto, kleur en misschien kenteken als je deze weet. Zou het via FB doen en misschien melden bij de winkel,instantie die bij de parkeerplaats zit.
Foto van maken en op forums plaatsen, op facebook, op twitter, ophangen in de plaatselijke supermarkten. Maak geen foto met de knuffel erop. Als mensen zich melden, dan kan je ze vragen om de knuffel te beschrijven, om er zeker van te zijn.
Idd op Facebook plaatsen. Zou alleen de tas n foto van maken. De eigenaar de inhoud laten beschrijven.