Ik heb links onderin mijn buik elke keer steken het zit ongeveer 4 a 5 vingers boven.mijn schaamrood helemaal links ik ben nu 6 w en 5 d zwanger wat kan dit zijn. Ik ben ook echt heel onzeker ik heb al wel een echo gehad met 6 weken en een kloppend hartje gezien maar ik ben zo bang dat het misgaat sinds ik ons meisje ben kwijtgeraakt met 24 weken zwangerschap geloof ik er niet meer in hoeveel procent kans heb je eigenlijk dat het de eerste 12 weken misgaat Wat me trouwens ook onzeker heeft gemaakt is dat ik vanaf mijn eisprong tot 14 dagen erna rood tijdverlies heb gehad de eerste arts die ik zag zei het zal wel niet goed zitten en ik had een laag hgc die is ondertussen wel.goed gestegen 4000 op 5 weken de laatste keer dat het geest is maar ja ondertussen toch kloppend hartje gezien heeft dat loonverlies nog steeds invloed op deze zwangerschap ik heb het daarna nooit meer gehad
Hoihoi, De pijn die je beschrijft klinkt als banden pijn, goed teken. Betekent dat de beaarmoeder zwaarder word en groeit! Het blijft spannend, helemaal als je al eens een kindje bent verloren. Ik weet zeker dat als je ongerust bent je extra voor controle mag komen. je zit nog in een pril stadium het blijft spannend dat helpen percentages niet bij. Probeer te vertrouwen op je lichaam maar ik denk dat je pas rustiger word op het moment dat je de 24 wkn bent gepasseerd.Probeer dit te accepteren van jezelf. Sterkt meis! Imke