Ik nog niet, maar ik leef wel vreselijk met je mee! Ik duim voor je dat het snel doorzet zodat je netjes een juni mama blijft!
Ik ook nog niet, maar met mijn eerste zwangerschap ben ik bevallen toen ik 41 weken en 6 dagen zwanger was.... Ook ik was het wachten meer dan zat !
nu dan niet maar bij me 1ste was ik 41w5d en had al 5 dagen weeen die niet goed ontsluitte bleef steken op die ene cm pas die laatste nacht lag al in het ziekenhuis had ik wel 7 cm maar was zo totaal uitgeput dat ik s'morgens als nog in geleid ben en om 10:10 sóchtends was ze er dan eindelijk. bij de 2de ook ingeleid maar dat was met 39w vanwege gebroken vliezen hoop ook dat ik dit keer niet overtijd zal lopen. heel veel succes en hoop dat het als nog van zelf op gang komt
Vandaag uitgerekend maar wat duurt het wachten toch lang ik denk zelf dat ik ook ergens in de 41 week beval maar hoop natuurlijk vandaag al succes iedereen!
Ik ben 20 dagen overtijd gegaan en uiteindelijk is de bevalling wel spontaan begonnen alleen had Kylian zijn koppie te groot voor mijn bekken en is het toch nog geeindigd in een ks. Groetjes Anita
ik heb met mijn 1e 15 dagen overtijd gelopen uiteindelijk bevalling zelf begonnen duurde te lang kreeg weeën opwekkers en uiteindelijk ks omdat het hoofdje niet door de bekken kon veel succes hopelijk beval je snel en spontaan
mijn dochtertje Lieke is geboren met 41 weken en 6 dagen zwangerschap. De volgende dag zou ik naar het ziekenhuis moeten. Gelukkig is ze die avond gewoon spontaan thuis geboren. (binnen twee uur had ik haar in mijn armen)
Ik ben het zwanger zijn niet zat hoor. Al ben ik natuurlijk heel benieuwd naar ons kindje. Ik wil alleen heel graag thuisbevallen en ben bang dat dit niet zal gaan gebeuren...
Ik ben ingeleid met 42 weken en hij is die zelfde dag nog geboren @Velobabe ik wilde ook heel graag thuisbevallen en vond het ziekenhuis maar eng maar het is me 100% meegevallen en de volgende keer wil ik zelfs in het ziekenhuis bevallen.
Zou vandaag voor de 2e keer gestript worden , maar wegens andere bevallingen kon de VK niet komen. Dus morgen om 08.00 heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een serotiniteitscontrole... Iemand hier ervaring mee?
Hey velobabe, Ik heb die onderzoek ook maandag. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren dus ik lees even met je mee. Groetjes Prisje
ja heb ik bij mijn dochter gehad kijken ze naar de hoeveelheid vruchtwater. de groei van de kleine ze maken een hartfilmpje van de kleine en meten evt weeen activiteit soms spreken ze ook een datum om in te leiden af ik moest om de dag op controle