Ik zou het ook gewoon bespreken. Tegenwoordig nemen ze vaak geen risico meer en willen ze sneller gaan inleiden. Maar daar moet je dan zelf natuurlijk ook wel open voor staan. Meen te hebben gelezen dat je graag in een kraamhotel wilde bevallen? Overigens heb ik beide bevallingen in het ziekenhuis als zeer prettig ervaren. Had er een heel veilig gevoel bij en was toch teveel met mezelf bezig om op dingen als sfeer en gedimde verlichting enzo te denken.... hahaha Heb in alle standen op/in/aan het bed gehangen en zo'n ziekenhuisbed biedt meer houvast hahaha.... Ga nog steeds voor je hopen dat je morgen in een veilige waarde zit en anders misschien gewoon vragen of ze zaterdag ergens een plekje vrij willen maken om even langs te komen om je bloeddruk op te meten? En zolang je je beebje gewoon nog lekker voelt, geen zorgen maken over die frummel. Die blijft het echt wel prima doen. Voordat die in de narigheid komt heb je zelf echt allang aan de bel getrokken.
Nou...voor de afsluiting van dit topic dan maar: Vorige controle VK was weer goed, onderdruk gedaald naar 85 dus met een gerust gevoel het weekend in gegaan en me deze keer niet druk gemaakt. Begon zelfs al een beetje aan het idee te wennen. Vanochtend weer bij de VK geweest voor extra controle. Helaas was mijn bloeddruk nu echt gestegen tot 138/95 dus geen discussie meer nodig, zeker omdat ik daarvoor had verteld ook wat maagklachten te hebben de laatste dagen. Twee uur later lag in in het ziekenhuis aan de CTG, bloed prikken, urine checken, echo, overleg met gynaecoloog e.d. Gelukkig is het alleen de bloeddruk. Alle andere waarden zijn goed dus verder is alles okee met beebie en met mij. Maar...omdat morgen mijn uitgerekende datum is en er toch een kans is op het ontwikkelen van een zwangerschapsvergiftiging, willen ze geen risico nemen. Ik ook niet, dus dat scheelt De arts zei: we gaan niet zitten wachten, het is gewoon mooi geweest. Morgenochtend word ik opgenomen voor het hele ritueel van primen en inleiden. Niet waar je op hoopt, maar goed...wel een fijn idee dat ik dan in ieder geval wel 'daar' ben waar ik wil zijn als er verdere problemen zouden ontstaan. Iedereen bedankt voor de reacties!
Suc6 meid! Ik hou het even in de gaten! haha ben benieuwd wat het word! spannend spannend! Fijn dat ze het allemaal zo serieeus nemen en je niet laten lopen! ik ben ook ingeleid omdat het zo schommelde. En heb zelf daar nu erg positieve ervaring mee dus! x
ooo of je bent al bevallen of je bent nog aan het bevallen.. En ik vind het wel verstandig dat ze je niet laten doorlopen.. helaas ook ervaring met pre-eclampsie/ HELLP