Kan iemand me helpen!?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bonsai, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb een vraag..

Een vriendin van me is vannacht naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen.. het kindje een dochtertje is vanmiddag geboren..
    Nu ligt me vriendin op de IC , de placenta , moederkoek, nageboorte hoe je noemen wilt is blijven zitten, ze heeft als ik alles goed begrepen heb een operatie gehad maar die is niet geslaagd..
    Ik weet niet hoe het er nu voor staat maar heb een naar voorgevoel.. heeft iemand hier ervaring of kent iemand verhalen ...
    Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bonsai.
    Dit forum is geen forum waar iedereen op kan reageren je krijgt hier alleen antwoord van een van de verloskundige. Elders op de site kan je ervaringen uitwisselen.

Helaas komt het voor dat de placenta zich zo diep in de baarmoederwand heeft ingenesteld dat het moeilijk van de wand loskomt. Hier door verlies je meer bloed. Of de operatie is mislukt kan ik geen antwoord opgeven dat is aan de arts. Die precies weet wat er tijdens de operatie gebeurt en gedaan.

Heel veel sterkte

Imke

Deel Deze Pagina