Hallo dames, Weten jullie toevallig een leuke zwangerschap app voor op je telefoon? Liefst gratis 😊. .. ik heb er nu een van zwanger &zo , maar vind die eigenlijk een beetje saai...
Mama apps ☺️ Kan je van alles op bijhouden en ook van week tot week zien wat er gebeurt in je buikie.
Ik heb een app die heet Glow Nurture die vind ik erg leuk. Maar geloof dat ik er wel voor betaald heb om alles te kunnen gebruiken. Verder heb ik een Nederlandse app die Zwanger heet die vind ik leuk, en de Engelse die ik verder nog gebruik zijn Sprout Pregnancy, Babycenter My pregnancy en What to expect ( heb er nog meer haha maar die zijn minder). Ik heb gewoon gezocht op zwanger en pregnant en alles wat gratis was gedownload en gekeken of ik het iets vond
Ja Zwanger heb ik ook en kijk ik elke dag even op. En Ovia pregnancy is ook erg leuk, is wel engels maar staan hele leuke dingen in.
Sound sleeper is heel fijn voor als je baby er is. Deze app heeft rustgevende geluiden voor je baby. Als ik hem aan zet en kies voor baarmoedergeluiden (hartslag en gesuis) dan is baby hier meteen rustig ZwApp had ik voor tijdens de zwangerschap.