Hoi allemaal, heb nu al een paar keer geprobeerd mijn VK te bellen maar ze nemen niet op.. Ik ben niet dood ongerust of zo hoor, maar vraag me meer af wat het is en of er tips voor zijn. Ik was net te laat om mijn dochter op te halen en ja (dom dom dom) heb een klein sprintje getrokken naar school toe. (School is hier om de hoek, dus helemaal niet zo ver) Maar nu heb ik een behoorlijke druk op mijn blaas, waardoor lopen zeer doet en daardoor last van m'n onderrug krijg.. Kleine beeb beweegt overigs VEEL nu, iemand tips hoe die druk minder gaat en de rugpijn? alvast bedankt.
Ik kan je geen goed advies geven, maar ik heb dat de laatste 2 weken ook, vooral als ik opsta of snel beweeg dat ik een druk op mn blaas heb, hier is de beeb al helemaal ingeedaald denk dat het daar mee te maken heeft, ook als ze nog iets beweegd krijg ik er druk op. Raar dat de vk niet opneemt of terug belt, als je nog ongerust bent gwn blijven bellen
en 3 dagen geleden heb ik ook last van onderrug gehad, geen idee wat het is/was heb nu niet meer zn last
heb je geen blaasontsteking? kan je ook even testen bij huisarts... niet om je ongerust te maken maar die klachten had k ook bij blaas ontseking vooral als de baby bewoog... veel pijn op blaas
ja ben er wel bekend mee voor de zwangerschap en ook met nierbek ontsteking en moet nu om de 3 maanden de urine na laten kijken van de vk en moet dus binnekort weer doen
Hahaha dan krijgt toch iemand advies ja! Bij mij op het druk op het moment over, ben gisteren nog bij de VK geweest omdat het wel heel erg was. Dit heeft allemaal te maken met het indalen van onze beeb. Hoef me dus geen zorgen te maken.