Ik loop ook de heledag duizelig. Ik ben pas terug van vakantie toen ik in het vliegtuig op zoek was naar het juiste stoel werd ik heel duizelig. Ik vroeg of we al aan het vliegen waren aan het stewardess, ze zei lachend van vliegen iedereen is nog aan het lopen. ik zei nog tegen haar dan ben ik aan het vliegen en ik viel bijna op het grond ze pakte me vast , maar jah ik heb wel doorgegeven maar ze vond het normaal
Morgen heb ik nog een afspraak staan bij mn eigen vk ik geef het nog aan haar door. Misschien kwam het door de hitte of door het eten wie weet. Ik ging wel lang sbij de dokter die had het opgemeten in Turkije hij liet ook bloed afnemen. Uitslag gaf aan dat ik een bloedarmoede had
@ pinar, nu weet ik nog niet door wie je je tensie hebt laten meten? En ik vind het érg vreemd dat je vlos zegt dat het goed is! Wat is je normale bloeddruk dan? Laat je het even weten als je naar de vlos bent geweest?
hoi dames Ik ben vandaag bij mn eigen vk geweest met de uitslag en de medicijnen wat ik uit turkije heb gekregen. Ze was er ook mee eens. ik moet met 36 weken weer bloed laten afnemen. Verder heeft ze ook mn bloeddruk opgemeten en dat was 95 bij 55 ze vond het heel knap. Ik heb ook over mn lage bloeddruk verteld ze vond het geen probleem als het maar niet hoog is
Wat ook zou kunnen is dat de meting onjuist is gedaan. Ik heb thuis zo'n polsbloeddrukmeter. Als ik die niet op de juiste hoogte houdt, dan krijg je direct een vertekend beeld qua bloeddruk! Maar dat dergelijke getallen goed zijn.... lijkt mij vreemd, maar ik heb er dan ook niet voor geleerd
Ik heb een boekje van de hartstichting over hoge bloeddruk, maar daar staat ook in, dat een lage bloeddruk niet erg is, tenzij je last krijgt van duizeligheid ofzo. Maar als je nergens last van hebt kan het totaal geen kwaad.
95/55 is wel laag, maar niet veel te laag ofzo hoor. Het kan idd zijn dat je wat duizeliger wordt, had ik ook, maar daar gaan (kunnen) ze niks aan doen hoor.
Ik zit rond dezelfde waarden; niet echt fijn, (wel voor je baby! Die kan goed eten zo, omdat je bloedvaten lekker wijd blijven staan, bij hoge bloeddruk knijpen ze samen, wat de reden is dat de baby soms niet meer goed groeit). Maar goed, hier doen ze verder niets aan, enkel advies om rustig aan te doen...
volgens mij klopt dat niet hoor ... ! als je echt zo'n lage bloeddruk had , dan lag je allang in het ziekenhuis hoor... !