bloeddruk van 71 bij 34

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinar, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Ik loop ook de heledag duizelig. Ik ben pas terug van vakantie toen ik in het vliegtuig op zoek was naar het juiste stoel werd ik heel duizelig. Ik vroeg of we al aan het vliegen waren aan het stewardess, ze zei lachend van vliegen iedereen is nog aan het lopen. ik zei nog tegen haar dan ben ik aan het vliegen en ik viel bijna op het grond ze pakte me vast :D, maar jah ik heb wel doorgegeven maar ze vond het normaal

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou meid ik denk dat je beter even de huisarts kan bellen hoor want dit is echt niet goed

3. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Morgen heb ik nog een afspraak staan bij mn eigen vk ik geef het nog aan haar door.

Misschien kwam het door de hitte of door het eten wie weet. Ik ging wel lang sbij de dokter die had het opgemeten in Turkije hij liet ook bloed afnemen. Uitslag gaf aan dat ik een bloedarmoede had

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    huh was t dan niet je ijzer?

5. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    plus dat ja ik heb de uitslag meegenomen ik laat het hier nogmaals zien of het daadwerkelijk zo is

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.217
    113
    Brabant
    @ pinar, nu weet ik nog niet door wie je je tensie hebt laten meten? En ik vind het érg vreemd dat je vlos zegt dat het goed is! Wat is je normale bloeddruk dan?
    Laat je het even weten als je naar de vlos bent geweest?

7. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    hoi dames

Ik ben vandaag bij mn eigen vk geweest met de uitslag en de medicijnen wat ik uit turkije heb gekregen. Ze was er ook mee eens. ik moet met 36 weken weer bloed laten afnemen.

Verder heeft ze ook mn bloeddruk opgemeten en dat was 95 bij 55 ze vond het heel knap.

Ik heb ook over mn lage bloeddruk verteld ze vond het geen probleem als het maar niet hoog is

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat ook zou kunnen is dat de meting onjuist is gedaan. Ik heb thuis zo'n polsbloeddrukmeter. Als ik die niet op de juiste hoogte houdt, dan krijg je direct een vertekend beeld qua bloeddruk!
    Maar dat dergelijke getallen goed zijn.... lijkt mij vreemd, maar ik heb er dan ook niet voor geleerd :)

9. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Mijn verloskunde heeft het vandaag opgemeten was ook wel laag, ik weet het ook niet meer

10. Niet meer actief

Ik heb een boekje van de hartstichting over hoge bloeddruk, maar daar staat ook in, dat een lage bloeddruk niet erg is, tenzij je last krijgt van duizeligheid ofzo. Maar als je nergens last van hebt kan het totaal geen kwaad.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    95/55 is wel laag, maar niet veel te laag ofzo hoor. Het kan idd zijn dat je wat duizeliger wordt, had ik ook, maar daar gaan (kunnen) ze niks aan doen hoor.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zit rond dezelfde waarden; niet echt fijn, (wel voor je baby! Die kan goed eten zo, omdat je bloedvaten lekker wijd blijven staan, bij hoge bloeddruk knijpen ze samen, wat de reden is dat de baby soms niet meer goed groeit).

Maar goed, hier doen ze verder niets aan, enkel advies om rustig aan te doen...

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    volgens mij klopt dat niet hoor ... ! als je echt zo'n lage bloeddruk had , dan lag je allang in het ziekenhuis hoor... !

Deel Deze Pagina