Misschien beetje een rare vraag. Maar tot hoeveel weken voor de uitgerekende datum kan je eigenlijk het nog doen? De eene site staat wel tot het eind en de ander staat de laatste maand niet meer.
tot je er geen zin meer in hebt gewoon tot het einde, zolang je geen gebroken vliezen hebt of medische problemen kun je gewoon doorgaan
Dat is ook wat mij verteld is, zolang je vliezen niet gebroken zijn kun je gewoon seks hebben geen probleem!
Idd tot je niet meer wilt of tot je vliezen gebroken zijn. Moet wel zeggen dat het hier nu wat minder wordt maar dat lijkt me ook wel logisch. Ik ben niet zo lenig meer haha
Als je overtijd gaat zou sex eventueel kunnen helpen dat de bevalling start zeggen ze. Soortgelijk effect als strippen. Hier werkte het helaas niet
Totdat je het zelf niet meer prettig vind of dat een vk/gyn het afraadt. Wij hebben in week 41 nog sex gehad in de hoop wat op gang te brengen, helaas niet gelukt.
Idd tot je vliezen breken, maar ik kreeg bij de tweede steeds heel pijnlijke harde buiken erna op een gegeven moment, dan wordt de zin vanzelf minder.
Vooral tot wanneer jullie het beiden nog prettig vinden. Qua veiligheid/medisch hoef je pas te stoppen als je vliezen gebroken zijn. Wij hebben het in de laatste dagen voor de bevalling nog gedaan.