Alles zit nog potdicht

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by FEE88, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Beste vk,

Ik ben vandaag precies 40 weken en ivm bi en ishias ging de vk proberen me te strippen maar ze kon niet eens bij mijn baarmoedermond komen hij lag nog naar achter gekanteld. Kunnen jullie mij vertellen wat dit precies zegt? Betekend dit dat ik nog 2 weken zo rondloop of zegt het helemaal niks kan het bijv. ook in een dag oppeens rijp worden? Het is wel mijn eerste kindje, ik weet niet of dat nog uitmaakt?

Alvast bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Lisettev.

Dat houd in dat de baarmoedermond naar achteren ligt. Het verschilt per vrouw waar deze ligt. Helaas dus nog niet te bereiken. Dit veranderd tijdens de weeen, dan komt de baarmoeder meer naar voren.
    Het zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen, want de weeen kunnen ineens beginnen.

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Ineke.

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie, ik ben gisteren het eerste deel van mijn slijmprop verloren en vandaag een nog groter deel... Ook heb ik sinds vanacht veel krampen om de 10 min. ik heb het een uur bijgehouden en het is nu in deze volgorde:

10.51
    10.54
    10.58
    11.07
    11.17
    11.22
    11.25
    11.27
    11.30
    11.38

En nu lijkt het weer wat af te nemen... Zijn dit dan gewoon voorweeen en zegt dit in combi met de slijmprop nog wat over een evt op handen zijnde bevalling?

Bedankt!

Share This Page