bloeddruk vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamalovesJ, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha inderdaad, ben ook nog vaak onzeker over dingetjes!

Nog 7 weken idd, al regelmatig in het ziekenhuis gelegen met hoge bloeddruk, vrijdag t/m maandag ook voor ontzettende hoofdpijnen, neuroloog er zelfs bij geweest omdat ze bang waren voor trombose in mn hoofd, maar gelukkig is het hormonaal (wel beetje jammer dat ze er niks mee kunnen, bevallen is enige remedie!)
    Al in zkh gelegen met teveel harde buiken.. ach, gaat dus goed hoor! ;) haha. Om nog maar ff te zwijgen over de ischias en bekkeninstabiliteit... :|

Maar het belangrijkste is dat mn meisje het goed doet, ik red het nog wel die 7 weken! Zolang zij maar gezond is, heb ik het er allemaal voor over! :p

2. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Jeetje dat is ook wel even schrikken
    Als ze dat denken! Gelukkig heb je dat niet!
    Maar vervelend is het zeker dat ben ik heel erg met je eens.
    Het maakt het ook wat lastiger he als je elke keer kwaaltjes hebt
    Die niet goed blijken! Gwlukkig gaat t met je kleinje goed.
    Hoop dat je er niet nog meer kwaaltjes bij krijgt, dat je nog even lekker kan genieten de laatste weekies.
    Hoe hoog was jou bloeddruk als ik vragen mag?
    Ik hoorde van mijn huisarts dat verschil met een elecktrische meter en met de hand meter niet zo heel veel uitmaakt ...ik heb toestraks nog even gemeten,.gewoon voor mijn zekerheid en nu was die weer 120/60 ...pff al die onzekerheden kan je helemaal gek mee maken haha!

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha ik ben het niet eens met je huisarts :D en de artsen op mijn werk denk ik ook niet!! :p

Mijn bloeddruk normaal deze zwangerschap 110/60 en het hoogste is nu 150/95 geweest. Voel me dan ook niet goed. Opzich valt ie nog wel mee maar is voor mij te hoog.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ze nemen altijd mijn rechterarm tijdens de bloeddruk controle. Nog nooit hebben ze het bij de linker gemeten. Maar met een handmeter is mijn bloeddruk 110/70 terwijl hij met een elektrische meter met alle gemak 125/75 aangeeft.

5. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik wist helemaal niet dat die zo van elkaar
    Konden verschillen die bloeddruk meters..
    Juist op aanraden van me huisarts heb ik er toen een gekocht.
    Lijkt me niet dat ze die dingen verkopen als ze niet goed werken toch haha, nouja maandag naar de vk dan zullen ze ook wel weer meten.

Sinds vanochtend wat menstruatie pijn ben benieuwd of het al een teken is, hoe gaat het bij jou laura?

Deel Deze Pagina