Afwisseling in voelbaarheid zwangerschap

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Nelly2, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nelly2

Nelly2 Nieuw lid

Oct 20, 2007
    2
    0
    0
    Even een vraagje.

Ik ben nu precies 8 weken zwanger. Het is mijn eerste kindje. Ik vind het allemaal erg spannend. Bij 6 weken heb ik een echo gehad en de baby en 't hartje waren al zichtbaar. Verder werd me verteld dat het er allemaal goed uitzag. Gelukkig!

Nu heb ik toch een vraag. Kan de intensiteit dat je je zwangerschap in je buik voelt, afwisselen? Ik heb er dagen tussenzitten dat ik constant dingen voel (volgens mij het oprekken van mijn baarmoeder, ofzo). Maar er zijn ook dagen dat ik er bijna niks van merk. Ik ben benieuwd of dat normaal is, of dat het kan zijn dat de baby niet groeit.

Groetjes,
    Nelly

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Nelly,

daar moet je je geen zorgen over maken hoor. Er zijn bv vrouwen die de eerste 12 weken niets voelen en toch groeit die kleine lekker. En wanneer jij lekker in je vel zit, voel je vaak ook minder van de zwangerschap. Dus geen probleem, die kleine pakt lekker wat ie nodig heeft en groeit gewoon door ook al voel je niet altijd wat.

Groetjes Brigitte

3. Nelly2

Nelly2 Nieuw lid

Oct 20, 2007
    2
    0
    0
    Dag Brigitte,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben nu al een stuk geruster. Het is ook allemaal zo nieuw, dat zwanger-zijn. ;)

Groeten,
    Nelly

Share This Page