Bloeddruk zit mij niet lekker....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelymum87, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hele mooie bloeddruk. Bij mij schoot ie op dat termijn van 60/110 naar 100/150 dus ik zit al vanaf die tijd aan de medicatie. Hier begin ik hem te voelen vanaf een onderdruk 80/85 maar als ie bij mij nu 70/120 is voel ik me prima. Niet te hoog en niet te laag.

Luister goed naar je lichaam. Bij twijfel bellen. Want hij kan wel opeens omhoog gaan maar voor nu is ie nog perfect

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad bij de eerste. Jouw bloeddruk vind ik juist super netjes!

Wist je trouwens dat wanneer je zwanger bent van de 2e (van dezelfde man) de kans op zwangerschapsvergiftiging heel klein is. Er zijn vrouwen waarbij het wel weer gebeurd maar dit is niet echt gebruikelijk.

3. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Klopt! Dit werd bij mij ook verteld! Ik was een uitzondering op deze regel namelijk. Had het bij de eerste bij 37weken, en bij de 2de bij 28weken en bij de derde bij 36 weken...

Maar was echt heel uitzonderlijk!

4. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor de reacties! Steld me Idg gerust!

Bij mijn zoontje had ik altijd 120/60 en bij 34 ging het naar 78 en toen ging het heel snel naar 98/110 vandaar dat ik nu echt schrok dat ik bij de 23 weken al op 70 zat!

Mij is juist verteld dat de kans groter is bij een kind van dezelfde man....vandaar dat ik erop moest letten....

Ik hou mezelf goed in de gaten Idg:) maar ga nu gewoon weer even genieten van het getrappel:)

5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Klopt je het wel een grotere kans op herhaling alleen dan pas later in je zwangerschap... dus zou je, mocht je er weer last van krijgen, dit pas later in je zwangerschap krijgen wanneer je het bij de eerste had...

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik had aldoor 112/60 en afgelopen donderdag was het 120/74 maar nog steeds heel netjes volgens de vk!

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Bij mij kreeg ik er juist eerder last van.
    Eerste met de bevalling pas
    2de ook met 22 weken dat ik me minder fit voelde en begon langzaam te stijgen.
    3de acuut met 22 weken torenhoog.
    Gelukkig hier nooit uitgelopen tot helpp of zwangerschapsvergiftiging. Maar dat ie zo hoog is is natuurlijk niet goed.

Deel Deze Pagina