hormonen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by moique rouan, Jul 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moique rouan

Jul 4, 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo, ik weet niet zeker of ik bij jullie terecht kan met mijn vraag maar ik stel hem toch maar. afgelopen febr. heb ik een miskraam gehad tot nu toe is het niet gelukt om zwanger te worden opnieuw. de eerste 2 maanden na de miskraam was ik erg onregelmatig ongesteld daarna precies op tijd 28 dagen. de menstruatie was wel wat anders maar na een week over. soms had ik nog 1 of 2 dagen wat bloedsliertjes in de afscheiding maar dat was het. nu ben ik dinsdag een week ongesteld geweest en toen was het over. maar de volgende dag had ik weer wat bloed en nu nog steeds bloederige afscheiding en af en toe een beetje buikpijn. dus nu al 10 dagen. zou het van de hormonen kunnen komen? waardoor zijn die dan zo in de war? en hoe zit het nu met mijn eisprong? kan ik zo zwanger worden?ik hoop dat ik antwoord krijg. groetjes.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

na een miskraam is je cyclus vaak wel een poos ontregeld. Ik weet niet hoe het komt dat je nu nog steeds bloed verliest, na een week mag een ongesteldheid wel over zijn. Ik weet ook niet precies wanneer je eisprong is, maar als je cyclus 28 dagen is, zal die waarschijnlijk rond dag 14 liggen. Je kunt wel zwanger worden, ook al heb je wat langer en onregelmatig bloedverlies. Als je buikpijn blijft houden en het bloedverlies stopt niet, dan zou ik even naar de huisarts gaan om dit te bespreken. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

Mirjam

Share This Page