hey ! ik heb sinds gisteren met vlagen pijnlijke rugpijn (onderrug). alsk ik me op mijn rug leg, gaat het dan terug over, maar komt dan ook weer terug.. Tis raar. iets om me zorgen over te maken ? groetjes
Heb je het bij je kuiltjes die in je rug zitten (links/rechts) dan zou het bekkeninstabiliteit kunnen zijn.
hey neen, geen kuiltjes. Khad last van mijn bekken, maar volg nu speciale kiné voor het bekken te verstevigen en dat is echt stukken beter nu. Tis eigenlijk bijna te vergelijken met de pijn die ik vroeger had alsk mijn regels moest krijgen... maar tkan misschien ook komen door de zwaardere buik die ik moet dragen?
Dat zou ook kunnen omdat je baarmoeder na 20 weken heel snel gaat groeien en gaat hangen aan je banden. Bandenpijn dat kan ook best fel zijn heb het ook gehad bij me dochter was geen lekker gevoel.
Meestal voel je het ook bij je liezen. Maar je kan het ook voelen in de lage rugstreek bij je stuitje weet niet of je daar last heb.
hey neen, is niet bij mijn stuitje, maar echt een strook precies die over mijn onderrug loopt. denk zo een beetj ter hoogte waar ook je nieren zitten denk ik
het kan uitstralen de pijn. Als je twijfelt gewoon even je verloskundige bellen die weet er meer vanaf ze zijn er voor je
Hier ook last van gevoelige scheuten in de rug. Nu wordt het bij mij steeds meer menstruatieachtige pijn in de rug. De gehele onderrug voel je dan. Bij mij zijn dit mijn banden, die worden opgerekt. Je hebt 3 banden, voor, zij en richting rug (heb ik mij voor mn vk laten vertellen hoor. haha) Je baarmoeder gaat steeds meer groeien en wordt dus ook zwaarder. En het hangt allemaal aan de banden. BIj mij kwam het hier in ieder geval door. Succes!!