Bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eliseb82, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Ik ben vandaag pecies 5.5 week zwanger en ben helemaal in de wolken gezien we er zo lang voor moest wachten. En nu zijn we het eindelijk!

Hele dag heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik (soort van ongesteldspijn, maar dat schijnt normaal te zijn) maar net ook witte en daarna bruine afscheiding.. en dat maakt me zorgen. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook gehad? En is dit juist een teken dat het mis gaat?

2. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Het is in ieder geval niet van de innesteling, gezien dit al een paar weken terug is geweest...

3. kessher

kessher Actief lid

4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad toen ik 6 weken was. Was een klein beetje en daarna niets meer! Kan nog van de innesteling komen vertelde mijn vlos.

4. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Ok, dus ik hoef me niet ongerust te voelen....

5. kessher

kessher Actief lid

4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het alleen een beetje bruine afscheiding is, kan het van de innesteling komen.

6. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    zolang het geen helder rood bloed is niet volgens mijn vloskundige

sucses

7. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    heb het ook gehad op 6weken ,is of innestelingsbloed ,of door sexueel contact ergens adertje geknapt of nog wat vuil bloed dat door je lichaam nog word naar buiten gewerkt
    toen ik dat op 6weken had heb ik een echo gekregen en op 7weken nog eens een controle echo
    ff laten controleren kan nooit kwaad

8. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    zelfs helderrood bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen, heb het namelijk ook gehad en ben nu 9w3 dagen zwanger en heb al echo gehad met kloppend hartje
    groetjes

9. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb mijn verloskundige gesproken hierover. Ze zei: of je nou bruinbloed hebt, afscheiding of helder rood bloed..het zegt eigenlijk allemaal niets! Pas bij de eerste echo (die heb ik bij 9 weken) kunnen ze zien aan de echo of het goed zit of niet. Daarvoor kan het mis gaan of komt het helemaal goed. Alleen als ik VEEL helderroodbloed heb, moet ik bellen, dan mag ik eerder komen voor een vroegere echo.

Moet wel zeggen dat mijn broeken echt strakker zitten, jeetje! Dat is al snel! Ben nu 6 weken dus.. :) wel heel leuk!

10. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    hier hetzelfde, maar door de opgezette darmen :)

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    hier rond de 6 weken ook gehad, bruin/ donkerrood. 1 dag daarna niet meer. Bleek ook innstelingsbloed.
    Ik ben nu bijna 25 weken en alles is prima!

Deel Deze Pagina