Lieve meiden, Ik ben vandaag pecies 5.5 week zwanger en ben helemaal in de wolken gezien we er zo lang voor moest wachten. En nu zijn we het eindelijk! Hele dag heb ik een trekkerig gevoel in mijn buik (soort van ongesteldspijn, maar dat schijnt normaal te zijn) maar net ook witte en daarna bruine afscheiding.. en dat maakt me zorgen. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook gehad? En is dit juist een teken dat het mis gaat?
Heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad toen ik 6 weken was. Was een klein beetje en daarna niets meer! Kan nog van de innesteling komen vertelde mijn vlos.
heb het ook gehad op 6weken ,is of innestelingsbloed ,of door sexueel contact ergens adertje geknapt of nog wat vuil bloed dat door je lichaam nog word naar buiten gewerkt toen ik dat op 6weken had heb ik een echo gekregen en op 7weken nog eens een controle echo ff laten controleren kan nooit kwaad
zelfs helderrood bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen, heb het namelijk ook gehad en ben nu 9w3 dagen zwanger en heb al echo gehad met kloppend hartje groetjes
Ik heb mijn verloskundige gesproken hierover. Ze zei: of je nou bruinbloed hebt, afscheiding of helder rood bloed..het zegt eigenlijk allemaal niets! Pas bij de eerste echo (die heb ik bij 9 weken) kunnen ze zien aan de echo of het goed zit of niet. Daarvoor kan het mis gaan of komt het helemaal goed. Alleen als ik VEEL helderroodbloed heb, moet ik bellen, dan mag ik eerder komen voor een vroegere echo. Moet wel zeggen dat mijn broeken echt strakker zitten, jeetje! Dat is al snel! Ben nu 6 weken dus.. wel heel leuk!
hier rond de 6 weken ook gehad, bruin/ donkerrood. 1 dag daarna niet meer. Bleek ook innstelingsbloed. Ik ben nu bijna 25 weken en alles is prima!