Heb met mn eerste zwangerschap vaak last gehad van een te hoge bloeddruk. Uiteindelijk zwangerschap vergiftoging en te vroeg bevallen. Ik loop nu al 4 dagen met een enorme hoofdpijn en duizeligheid.zou het kunnen zo vroeg al? Ik heb pas 8 feb mn eerste intake bij verloskundige ..raden jullie mij alsnog te bellen of?
vandaag vk geweest bloeddruk was 120/75 altijd 100/60 geweest dus ietsjes hoger maar niet erg. @fatima duizeligheid kan nu ook komen door begin zwangerschap heb ik ook veel gehad maar je kunt altijd even laten meten door huisarts als je twijfelt.
Ja ik snap het, je hebt nog 14 weken te gaan en je zit nu op 90. Je mag niet veel hoger vandaar de medicatie. En inderdaad van de 60 tot boven de 80, en nu 90 is veel. Heb je wel baat bij die medicatie? Laat me weten hoe het met je gaat Ik weet dat ik op rare tijden inlog, maar ik zit in de nachtdienst
dit word mijn derde kindje, heb bij mijn vorige zwangerschappen zwangerschapsvergiftiging gehad... nu blijkt uit de echo´s dat het kindje wat aan de kleine kant is, en helaas had ik gisteren een bloeddruk van 140/95... slik nu medicijnen! en hopen dat ik voorlopig nog geen zwangerschapsvergiftiging ga ontwikkelen! Maar ik begon de zwangerschap al met 120/80... dan zit je al sneller aan een hogere bloeddruk die wat zorgelijker is... Tijdens je zwangerschap stijgt de bloeddruk altijd....