Hallo, Ik heb sinds een week of 2 onwijs last van m'n humeur. En niet bepaald positief.... ik ben verschrikkelijk nukkig en een echt bitch.... Kan echt gigantische huilbuien hebben om helemaal niets. Herken mezelf soms helemaal niet meer. En genieten is er dus soms ook helemaal niet bij.... Verder merk ik ook dat de moeheid en de misselijkheid eigenlijk alleen maar erger word. Terwijl ik nu de 12 weken gepasseerd ben... Is dit allemaal normaal? Met name m'n humeur maak ik me druk om. Ben echt super blij met ons kindje en wil graag genieten, maar t wil niet echt......
hoi goed dat je hier een vraag over stelt! Je bent niet de enige die dit zo meemaakt. Het is behoorlijk pittig als je zo moe en misselijk bent en ook zoveel last hebt van de hormonen op emotionele gebied. Ik zou morgen naar de huisarts gaan. Vraag om iets tegen de misselijkheid, emesafene zetpillen kunnen heel goed helpen. Als je minder misselijk bent voel je je al een stuk beter. Bespreek ook met je huisarts je emoties, misschien kan hij je doorverwijzen naar een coach oid om een keertje te praten, een paar gesprekken kunnen veel goed doen op dat gebied. Overweeg ook om je ziek te melden, zodat je nu veel kunt slapen en rusten. Succes en bij meer vragen hoor ik het graag weer. Mirjam
Bedankt voor je reactie! Ik heb net een week vakantie achter de rug en voel me een stuk beter. Ben niet misselijk meer en ook veel minder moe. Heb veel rust genomen de afgelopen twee weken. Dat heeft me erg goed gedaan. Hopelijk blijf ik me nu zo goed voelen! Geniet er nu ook veel meer van!!!!