bloeddruk

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by stiekel, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi ladies

ff een vraagje
    wanneer is er nu echt sprake van een lage bloeddruk.
    ik heb namelijk een bloeddruk van 85/58.
    ik loop al weken rond met koppijn waar je niet vrolijk van word. :cry: :cry:

en ik ben op zoek naar de topic met de vraag
    hoe herken ik bi
    hij moet hier bij jullie staan maar kan hem niet vinden

met heel veel groetjes sandra ;)

2. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi dames

kunnen jullie mij helpen

groetjes sandra

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Sandra,

eerst even een tip: niet je topic naar boven verplaatsen op dit forum; wanneer er 0 reacties op een vraag zijn, beantwoorden we die sowieso en als er een 1 staat doordat je jezelf verplaatst hebt, zien we de vraag per ongeluk wel eens over het hoofd. Geldt dus voor iedereen verder.

Bij een lage bloeddruk is hoofdpijn niet een typische klacht. Dit zie je vaak bij een hoge bloeddruk. Aan een lage bloeddruk kun je niet veel doen. Zorg dat je de hele dag door kleine beetjes eet en dat je 2-3 liter drinkt op een dag. Wanner je dan een dalinkje van je bloeddruk hbt, is je suikerlevel iig op peil. Het heeft geen zin om veel zout te eten. Dat zijn dingen uit grootmoeders tijd.

En verder herken je echte bekkeninstabiliteit als je je dagelijkse bezigheden niet meer uit kunt voeren door de pijn in je bekken. Bijna ieder zwangere heft bekkenpijn. Zolang je nog redelijk normaal kunt functioneren is het geen probleem. Wanneer je er echt last van begint te krijgen kun je langs de fysio of de menschendieck.

Groetjes Brigitte

Share This Page