Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van Predictor. Je kan hem binnen 5 minuten aflezen, maar na 5 minuten was de controlelijn niet eens goed leesbaar . Ik zag een heeeeel vaag 2e streepje (mijn vriend ook). Na ongeveer 15 minuten werden beide strepen duidelijker. Bij de gebruiksaanwijzing staat dat je de test binnen 30 minuten kan aflezen dus ik mag aannemen dat ik zwanger ben . Maar ik vond het wel een beetje apart. Zijn er meer die dit hebben gehad?
Een andere test kopen? Ik had een predictor met stippen. (En Clear Blue digitaal, en MatCare cassette en de HEMA) Waarvan het gross omdat ik de positieve uitslag zo leuk vind .
Ik neem alleen nog maar de test van Clear Blue die zegt zwanger of niet zwanger. Ik heb bij mijn eerdere zwangerschap ook met een normale test getest en ik vond dat zo'n gedoe met die streepjes.
Ik heb vanmorgen met die test getest. Bij mij bleef de controlelijn na 5 min ook heel licht. Nu is hij een stuk donkerder. Helaas geen 2de streep.
ik heb ook de digitale niks geen gehannis met is het een streepje of niet. Gewoon de woorden zwanger of niet zwanger zijn dan veel fijner en handiger
Ik had bij de test van da dat er helemaal niks kwam hahah had hem niet op zijn kop gehouden dus urine liep niet door maar toen was het al gauw genoeg positief . Heb meedere testen gedaan waar onder ook cb digitaal en allemaal postitief.Vond de digi ook het makelijkste
Ook eerst een test gedaan van predictor, maar was zo verschrikkelijk vaag dat ik een digitale van Cb heb gehaald en die was erg duidelijk (zie mijn banner ) Gisteren heeft MvM hier nog een testje gedaan thuis en die knalde er gewoon duidelijk positief vanaf Dus dat zit wel goed hier Zou gewoon even een testje halen van een ander merk