http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... id=8096023 Drieling plus één geboren in VS Naar nu bekend is geworden is in de VS is begin dit jaar een vierling geboren die bestaat uit een eeneiige drieling en een 'losse' baby. Dat gebeurt zelden. (Novum/Ap) - In de Verenigde Staten is begin dit jaar een vierling geboren die bestaat uit een eeneiige drieling en een 'losse' baby. Dergelijke vierlingen worden zelden geboren. De reden dat de geboorte van de vierling pas nu bekend is gemaakt is dat de baby's, vier jongens, elf weken te vroeg ter wereld kwamen. De moeder was zwanger geraakt via ivf. Er werden twee embryo's in de baarmoeder van de vrouw geplaatst, waarvan een zich tot een drieling splitste. De baby's kwamen op 29 januari via een keizersnede ter wereld in een ziekenhuis in de staat Maryland en zijn sinds 2,5 week thuis.
Ik krijg het meteen benauwd bij het lezen van dit soort berichtjes, reden; wij hebben zelf 2 dochters en willen in het najaar voor een derde kindje gaan. Ik moet waarschijnlijk ook weer aan de hormonen om zwanger te worden, en stel dan dat het er 4 zijn Voortaan sla ik deze berichten maar evenover
wow mooi voor haar maar zij liever dan ik. haar kinderwens is zeker in vervulling gegaan of die van hun lijkt me beter haha
Wat een moppies. ben benieuwt hoe het met ze gaat als ze groot zijn.hoop voor die ene die alleen is dat ie niet buiten gesloten gaat worden.want meestal hebben 2 en 3 lingen echt een band. en hij dan mischien niet
het ene moment dachten ze nog: als we maar een kindje krijgen.. wat zullen ze geschrokken zijn toen ze 1,2, nee geen 3, maar 4 hartjes zagen kloppen! ze is in één klap klaar