maandag inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door anbrow1, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anbrow1

anbrow1 Lid

12 dec 2010
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

gisteren bij de gyn geweest en ze willen maandag gaan beginnen met inleiden. Nu was mijn bm mond wel helemaal zacht maar ze kon nog niet bij de vliezen (kon er tot de helft in?) Ze willen dus gaan beginnen met een veter. Ik merk dat ik aan de ene kan opgelucht ben aan de andere kant ook onzeker... Kun je blijven lopen als de veter is ingebracht? Het wordt mijn derde kindje, iemand ervaring met inleiden bij een derde kindje?

Wat een vragen:), vind het allemaal best spannend...

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik ben ingeleid met mijn eerste kindje dus niet helemaal te vergelijken. Ik kreeg ook geen veter of iets dergelijks, maar meteen een infuus. Ik wil je dus veel sterkte wensen! Ik weet wel dat als je het infuus krijgt je baby's hartslag in de gaten moet worden gehouden. Dat houdt in dat je OF banden om je buik krijgt OF een draadje op het hoofdje van je baby. Meestal kan je daarna dus niet meer rondlopen...
    Succes maandag!!!!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb een soort tampon (wat jij veter noemt denk ik) gehad. Ik kon wel blijven lopen maar moest wel in het ziekenhuis blijven.
    het was mijn 1e kindje.

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Met een veter kun je wel blijven lopen.
    Later kom je aan de weeenopwekkers en kun je niet meer lopen.

Ik ben ingeleid (geen veter gehad) en kwam aan het infuus.
    Ik had eerst 2 banden van de ctg op mijn buik.
    De ene band is voor de hartslag van de baby & de andere registreerd jou harde buiken/weeen.
    Die voor de weeen gaat dus niet af!
    Later kreeg mijn baby een draadje in het hoofdje & 1 band had ik dus nog om.
    Naar de wc gaan alleen al kan niet 1,2,3.

Ik heb trouwens het inleiden als ideaal ervaren!
    Was trouwens mn eerste kindje.
    Heb er 7 uur overgedaan wat best snel is voor een eerste!

5. anbrow1

anbrow1 Lid

12 dec 2010
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties!

Ik laat het geloof ik maar een beetje op mij afkomen, neem sowieso makkelijk zittende kleding mee;)

Deel Deze Pagina