Innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by DanielleJ, May 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

Jan 2, 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Wie weet hoe een innesteling kan voelen? Voel je dit überhaupt? Voelt het als menstruatiepijn?

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    De een voelt het wel, de ander niet. Ik heb van de 3 maar 1 gevoeld en dat was een kramp die van mijn rechterzij naar mijn rechterlies trok zeg maar, ik werd echt even niet lekker. Daarintegen heb ik ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Alles wat je zou kunnen voelen, heeft te maken met een restand van de eisprong; napijn en de lege follikel die zich vult met vocht. De rest zijn hooguit krampjes door de hormonen maar de innesteling zelf voel je niet. Daar is die eicel namelijk VEEL te klein voor.

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Ik heb mijn innesteling nooit gevoeld eigenlijk!

Maar, in de maand dat het raak was, voelde ik een paar tellen kramp in mijn baarmoeder.

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Je kan het wél voelen. Maar dat hoeft niet.

Bij mijn dochter: niets gevoeld of gemerkt.

Bij 2e zwangerschap (vmk): op 3 en 4 dpo menstruatiekramp, op 3 dpo ook wat bruinverlies, en op 6 dpo een fikse bloeding.

Bij 3e zwangerschap (vmk): op 3 dpo menstruatiekramp en bruinverlies, op 5 dpo lichte bloeding hele dag lang.

Ik merk het dus wel, het is echt een ongigevoel. Maar ik moet wel ook zeggen dat ik ook mijn eisprongen enorm duidelijk voel (of beter gezegd: de paar uur voor de eisprong, dan heb ik echt een paar uur lang enorme kramp), dus misschien ben ik een beetje overgevoelig voor dat soort dingen.

Maar goed, als je iets voelt van de innesteling dan is het dus wel menstruatiekramp. En eventueel een (lichte) bloeding, en soms dingen als hoofdpijn en emo. Een beetje een algeheel ongi-gevoel dus :D.

6. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

Jan 2, 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Nou ik ben ZWANGER....zag toevallig net dat ik dit had gepost had best innesteling kunnen zijn...

7. Jla80

Jla80 Bekend lid

Feb 28, 2014
    780
    1
    16
    Gefeliciteerd meid. Geniet ervan ;)

8. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

Apr 24, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd!! :D Leuk om dan zo'n topic van jezelf terug te vinden hihi.
    Nieuwsgierig: voelde je die menstruatiepijnen langer dan een dag? Ben benieuwd omdat ik dit ook had deze maand, en niet eerder heb gevoeld. Net als alle andere meiden en vrouwen ben ook ik hoopvol op 'raak' deze maand ;) :)

9. Anjou

Anjou Niet meer actief

Hier ook 2 dagen menstruatiepijn gehad en een felle steek. Hoofdpijn. En inderdaad zwanger nu.

10. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

Apr 24, 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Stemmetje in mijn hoofd zegt: 'stop, stop, niet doen, mag niet, mag niet' maar ik krijg hoop.... :D
    Voor het eerst in een jaar heb ik mijn eisprong op een pijnlijke manier gevoeld, althans dat dacht ik. Echt een paar dagen menstruatiepijn, met steken bij mijn eierstokken. Even gedacht dat er iets ernstigs zou kunnen zijn maar alles is nu verdwenen. Mijn NOD is deze week... wie weet mag ik mijzelf ook gelukkig prijzen.... ;)

11. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    ik heb de innesteling ook duidelijk gevoeld de vorige zwangerschap. had 2 dagen lang echt het gevoel dat ik ieder moment ongi ging worden, geen bloed verlies gehad.
    heb nu ook al 2 dagen lichte menstruatie kramp dus ik hoop er weer op😊😊
    gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Share This Page