De een voelt het wel, de ander niet. Ik heb van de 3 maar 1 gevoeld en dat was een kramp die van mijn rechterzij naar mijn rechterlies trok zeg maar, ik werd echt even niet lekker. Daarintegen heb ik ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad
Alles wat je zou kunnen voelen, heeft te maken met een restand van de eisprong; napijn en de lege follikel die zich vult met vocht. De rest zijn hooguit krampjes door de hormonen maar de innesteling zelf voel je niet. Daar is die eicel namelijk VEEL te klein voor.
Ik heb mijn innesteling nooit gevoeld eigenlijk! Maar, in de maand dat het raak was, voelde ik een paar tellen kramp in mijn baarmoeder.
Je kan het wél voelen. Maar dat hoeft niet. Bij mijn dochter: niets gevoeld of gemerkt. Bij 2e zwangerschap (vmk): op 3 en 4 dpo menstruatiekramp, op 3 dpo ook wat bruinverlies, en op 6 dpo een fikse bloeding. Bij 3e zwangerschap (vmk): op 3 dpo menstruatiekramp en bruinverlies, op 5 dpo lichte bloeding hele dag lang. Ik merk het dus wel, het is echt een ongigevoel. Maar ik moet wel ook zeggen dat ik ook mijn eisprongen enorm duidelijk voel (of beter gezegd: de paar uur voor de eisprong, dan heb ik echt een paar uur lang enorme kramp), dus misschien ben ik een beetje overgevoelig voor dat soort dingen. Maar goed, als je iets voelt van de innesteling dan is het dus wel menstruatiekramp. En eventueel een (lichte) bloeding, en soms dingen als hoofdpijn en emo. Een beetje een algeheel ongi-gevoel dus .
Gefeliciteerd!! Leuk om dan zo'n topic van jezelf terug te vinden hihi. Nieuwsgierig: voelde je die menstruatiepijnen langer dan een dag? Ben benieuwd omdat ik dit ook had deze maand, en niet eerder heb gevoeld. Net als alle andere meiden en vrouwen ben ook ik hoopvol op 'raak' deze maand
Stemmetje in mijn hoofd zegt: 'stop, stop, niet doen, mag niet, mag niet' maar ik krijg hoop.... Voor het eerst in een jaar heb ik mijn eisprong op een pijnlijke manier gevoeld, althans dat dacht ik. Echt een paar dagen menstruatiepijn, met steken bij mijn eierstokken. Even gedacht dat er iets ernstigs zou kunnen zijn maar alles is nu verdwenen. Mijn NOD is deze week... wie weet mag ik mijzelf ook gelukkig prijzen....
ik heb de innesteling ook duidelijk gevoeld de vorige zwangerschap. had 2 dagen lang echt het gevoel dat ik ieder moment ongi ging worden, geen bloed verlies gehad. heb nu ook al 2 dagen lichte menstruatie kramp dus ik hoop er weer op😊😊 gefeliciteerd met je zwangerschap!!