Bloeden en blaasontsteking

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Joy2111, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo
    Ik heb sinds dinsdag avond ( na gemeenschap te hebben gehad) last van bloedverlies.
    Ik had hier woensdag ochtend ook nog last van en dus de verloskundige gebeld en ze zei dat het kon liggen aan de sex en dat het die dag wel voorbij zou zijn.
    Vanaf donderdag avond is het bloedverlies meer geworden en lijkt het bloed stroperiger en donkerder van kleur en heb ik ook last van een soort menstruatiebuikpijn die doorstraalt naar mijn rug.
    Heb vandaag een urine onderzoek laten doen en nu blijkt dat ik een blaasontsteling heb.
    Is het dan normaal dat ik er zo bij bloed?
    Ik heb maandag een echo om te bekijken of alles goed is maar ik ben er niet gerust op omdat het bloeden niet minder wordt.
    Zijn dit tekenen dat het mis kan gaan?

Liefs Joy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je baarmoeder ligt tegen de blaas aan en kan geprikkeld zijn door de blaasontsteking. Als het bloedverlies rood is met veel krampen heb je kans dat het misgaat maar zo klinkt het niet bij jou. Start de antibioticakuur en wacht rustig de echo af.

Mirjam

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bedankt voor het antwoord maar het is toch misgegaan.
    Op de echo 9-8 konden ze zien dat het met 9 wkn en 3 dgn gestopt is met groeien.
    Het vruchtje is er ook gelijk afgelopen nacht uitgekomen

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

wat verdrietig om te horen.
    Sterkte gewenst, en bij vragen weet je ons te vinden he.

Mirjam

Deel Deze Pagina