Hoi meiden, 9 weken terug ben ik bevallen, nu had ik gister wat bruin/rood verlies echt heel weinig, en nu is het helemaal gestopt, het zet niet door, wel heb ik zo af en toe zeurderige buikpijn kan dit mijn eerste menstruatie zijn? ik geef voll. borstvoeding. iemand enig idee?
Als het bloeden van de bevalling gestopt was in die tussentijd kan het zeker goed je eerste menstruatie zijn. En aangezien e bv geeft kan dat maar weinig zijn. Ik denk dat je je eerste menstruatie wel weer zou kunnen hebben.
Zo was mijn eerste 'menstruatie' ook.. 4 weken daarna werd ik weer ongesteld.. toen weer zoals vanouds ik denk dus dat je dit wel als eerste menstruatie kan rekenen..
Hier ook na 9 weken zoiets. En volledige bv. Ik voel me nu weer normaal Overigens hou ik het bij in mijn agenda. Mocht er al regelmaat in zitten dan is dat handig om te weten.
ja, na mijn bevalling heb ik ong. 5 weken gevloeid, toen was het helemaal over, dan is dit denk ik toch mijn eerste menstruatie.. had het nog niet verwacht zo snel eigenlijk! maar dochterlief sliep na 2 weken al door 's nachts, dan kan je het verwachten natuurlijk! bedankt voor jullie meedenken!