Bloeden gestopt al 4 dagen en ineens weer bloed!

Discussie in 'Miskraam' gestart door kleintje88, 2 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Goed ik heb even een vraagje aan jullie:

21 april heb ik eerste curretage gehad, zelfde dag mocht ik naar huis.

25 april kreeg ik ineens heel erge buikpijn en stolsel verlies, moest met spoed naar het ziekenhuis, echo gemaakt en bloed controle conclusie: stolsels / weefsel achtergebleven in de baarmoeder en fikse ontsteking dus: opname, infuus met antibiotica en de dag erop 26 april (zondag) opnieuw curretage!

Dat alles is gebeurd en ik heb een kuur voor 8 dagen meegekregen....

Alles ging ook goed en het bloedverlies was minimaal (tja wat wil je na 2 curretages waarbij je bij de eerste al heel veel bloed bent verloren en bij de 2de alles wat achtergebleven was goed verwijderd is) inmiddels was het bloedverlies ook al zo'n 4 dagen gestopt...

Maar een uur geleden ging ik naar het toilet en wammm ineens een hoop bloed, helderrood, zelfde hoeveelheid als ongesteldheid zeg maar ongeveer en ik schrok me dood!
    Ik dacht echt van: huh nu al ongesteld? Maar ja dat kon volgens mij ook helemaal niet.....

Ik maar weer maandverband verpakt en maar even afwachten, weer naar de w.c en weer een flinke plas helderrood bloed!
    Heb toen maar even het ziekenhuis gebeld en die belde me na overleg met de gynaceoloog terug om te vertellen dat ik het maar even aan moest kijken, als het ineens veel meer zou worden, ik enorme buikpijn zou krijgen of weer koorts dan moest ik accuut bellen. Zo niet dan kan ik de afspraak van 11 mei wel even afwachten....
    Wel vonden ze het raar dat ik na een stop van 4 dagen weer ineens ging bloeden, het kon geen menstruatie zijn want anders was ik een "wonder" omdat dit veelal pas na 4 - 6 weken komt....

Mijn vraag aan jullie is:
    Hebben jullie dit ook gehad? Een paar dagen geen bloed en dan ineens weer wel (na een curretage dan) en hoelang duurde het daarna dan???

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meid

wat vervelend alleaal zeg!!
    De eerte keer dat ik werd gecurreteerd had ik een paar dagen minimaal bloedverlies, toen was het over en toen ineens na 3 weken weer een beetje, maar het was allemaal niet helderrood.
    tweede keer was ik al wat verder en dat was te merken zeg, veel meer gebloed en ook wel 4 weken lang, dan weer even niks en dan kwam het weer.
    Ik zou het gewoon goed in de gaten houden en als je last krijgt idd meteen bellen.

liefss

3. pieternel

pieternel Nieuw lid

3 mei 2009
    2
    0
    0
    Hoi

Ja ik iets soortgelijks meegemaakt. Ik weet niet of je het helemaal met elkaar kunt vergeleken hoor.....
    Bij mijn eerste MK, die spontaan kwam, heb ik 2 weken lang gevloeid. Daarna stopte het en na 5 dagen begon het bloeden weer. De VK twijfelde en dacht dat het best wel een menstruatie kon zijn, maar verwees me toch door naar de gynaecoloog voor een echo. Deze hoorde mijn verhaal aan en zei dat het absoluut geen menstruatie kon zijn (waarom weet ik niet) en dat de bloeding gewoon tijdelijk gestopt was, dat gebeurde namelijk wel vaker. Uiteindelijk heb ik de volgende dag een curretage ondergaan. En daarna heb ik 5 dagen licht gevloeid en geen klachten meer gehad.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Waarschijnlijk kan het niet zijn dat er nog eens weefsel ofzo is achtergebleven...
    Ik ben namelijk al 2 x gecurrateerd en de 2de x hebben ze een echo gemaakt ter controle waarop alles weg was... En een 3de zie ik dus echt niet zitten!!!
    Dus het bloeden kan bij mij in ieder geval niet komen van achtergebleven weefsel als het goed is, ach we wachten het maar even af 11 mei moet ik weer op controle en dan zal ik het wel horen...
    MIsschien dat ze aan mijn eileiders ook wel kunnen zien of er een menstruatie in de aantocht is ofzo??? (geen idee of dat kan en hoe dat dan gaat :p )

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    *Zucht* ik wordt echt gek!!!!
    Was het bloeden weer bijna gestopt (HOERA!!!) Ben ik gisterenavond wezen sporten met wat dansen etc om mijn conditie weer wat op peil te krijgen.
    Kom ik daarna thuis en wil ik naar bed gaan zie ik ineens weer een hele plas bloed in mijn maandverband, ik had het voor het sporten in gedaan en 3 uur daarna ging ik naar bed en was het al bijna aan het doorlekken :S
    Knetter gek wordt ik ervan!! Het moet toch een keer ophouden??????

Overigens is het nu weer nog maar een klein beetje......

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Ik heb het ook gehad eerste curretage wat bloed verloren daarna terug naar de gyn voor controle er zat nog wat dus weer een curretage gehad drie dagen later begon ik heel erg te bloeden het liep er uit (sorry beetje vies) ik heb toen medicijnen gekregen om me baarmoeder dicht te krijgen na twee dagen was bij mij het bloeden gestopt.
    Weer vier dagen later was ik ongesteld.

Kan maar zo zijn dat je toch ongesteld gaat worden.
    Die was bij mij ook heftiger dan anders.

Liefs Channes

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik heb dan geen ervaring met hele erge bloedingen want ik heb niet gevloeid of bloed verlies gehad na de curretage van vorige week woensdag. Maar ik merkte deze week dat ik na lichamelijke inspanning (in de tuin werken) dat ik bloedverlies had (drupje) en vandaag had ik voor de 1e keer weer een strakke spijkerbroek aan (zat ook strak op mijn buik) en ook direct weer een drupje bloedverlies. Draag nu maar weer tricotbroek en losse jurkjes ed.
    Geen idee of het ermee te maken heeft maar het zou zomaar kunnen.

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames,

Ik heb er ook last van na enige inspanning. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik mijn zoontje til en dan iets voel vloeien. Daarna is het weer weg. Ik denk dus dat door te veel inspanning het baarmoederslijmvlies niet voldoende kan herstellen. Probeer je lichamelijk even niet in te spannen. Het kan sowieso geen menstruatie zijn, dus ik denk nogsteeds dat het komt omdat je baarmoederslijmvlies toch een beetje beschadigd is door de curretage. Dat herstelt vanzelf, maar heeft tijd nodig.

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi Kleintje

Heb vandaag te horen gekregen ik ook aan het menstrueren ben ( had namelijk erge buikpijn en bloedverlies nadat ik al gestopt was met vloeiien)
    Mijn baarmoeder was al gecontroleerd en deze zat 1 week na curretage mooi dicht.
    Wanneer je na een aantal dagen weer bloedverlies krijgt waar ook rood bij zit dan is dat een menstruatie. Het kan dus, ik heb dus na 8 dagen weer een menstruatie. Ongelooflijk.
    Uit bloedtesten kwamen de waarders ook overeen. ( dat is een heel verhaal)

Nou succes

10. Gerritsen

Hoi Kleintje

Heb vandaag te horen gekregen ik ook aan het menstrueren ben ( had namelijk erge buikpijn en bloedverlies nadat ik al gestopt was met vloeiien)
    Mijn baarmoeder was al gecontroleerd en deze zat 1 week na curretage mooi dicht.
    Wanneer je na een aantal dagen weer bloedverlies krijgt waar ook rood bij zit dan is dat een menstruatie. Het kan dus, ik heb dus na 8 dagen weer een menstruatie. Ongelooflijk.

Nou succes

11. Gerritsen

Hoi Kleintje

Nou succes

Deel Deze Pagina