hallo allemaal, ik ben gecurreteerd op 12 maart heb nog 4 weken gevloeid (elke dag klein beetje)en ben daarna ongesteld geworden. Was normale menstruatie alleen op dag 8 kwam er nog een stukje weefsel uit.daarom vloeide ik waarschijnlijk zo lang. Heb daarna wel een echo gehad of alles schoon was en dat was ook zo. gister zou ik ongesteld moeten worden maar er kwam alleen bruin bloed en vandaag ook. (heel weinig)Meestal heb ik dat bruine maar heel even en dan gewoon rood bloed.en zijn de tweede en derde dag best hefig. Heeft iemand dit ook gehad? het kan natuurlijk dat ik over een paar dagen pas echt bloed krijg, maar ben toch benieuwd of iemand dit ook heeft gehad. Ik kan niet zwanger zijn want we hebben met condoom gevreen. groetjes meisje1983
Na een curretage kan je menstruatie ineens heel anders zijn van samenstelling, lengte, kleur etc. Dus waarschijnlijk komt nu eerst het oude bloed eruit en krijg je strax idd gewoon wat rood bloed of misschien zelfs dit keer wel even helemaal niet... Volgens mijn gynaceoloog konden al die dingen gebeuren en was het niks om je zorgen om te maken... Ik zelf heb nog geen eerste menstruatie gehad na curretage maar ik ben dus al wel "gewaarschuwd" dat het allemaal anders kan zijn.... Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken....