Bloeden gestopt maar niet schoon en veel buikpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door cappuchino, 5 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

    Helaas heb ik een miskraam gekregen bij 5 weken zwangerschap. (de 4e alweer :( maargoed..)
    Het begon met bloeden, en heb eigenlijk geen buikpijn gehad en geen stolsels verloren, behalve vorige week zondag het vruchtje/vruchtzakje.
    Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad in de fertiliteitskliniek om te kijken of het schoon was. Ik bloedde toen al niet meer. (heel soms nog wat lichtroze afscheiding bij afvegen)
    Vruchtje was inderdaad weg maar baarmoederslijmvlies was nog heel dik. Arts gaf aan dat dat waarschijnlijk met de volgende menstruatie mee zou komen.
    Echter heb ik nu steeds buikpijn, het komt en gaat, maar soms best heftig. Ik merk dat ik me toch een beetje zorgen maak. Mijn temperatuur is ook nog steeds hoog en mijn zwangerschapskwalen nog steeds erg aanwezig, test ook nog steeds positief. Komt dit doordat het baarmoederslijmvlies nog dik is en mijn lichaam denkt dat ik nog zwanger ben?
    Gaat er zo uberhaupt een nieuwe cyclus op gang komen? Ik merk dat ik me best zorgen maak, zowel om de pijn als om t feit dat mijn baarmoederslijmvlies dus nog zo dik is..
    Iemand ervaring mee? Mijn andere miskramen gingen gepaard met veel buikkramp en stolsels en was ik ook direct schoon..

    Groetjes.
     
  2. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Het kan inderdaad dat een volgende menstruatie alles opschoont en veel heftiger zal zijn, maar als je nu zoveel buikpijn hebt zou ik persoonlijk toch contact opnemen. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
    Is er ook gekeken of er niet toevallig nog een vruchtje was bv bbz? Geen ervaring nee of verstand van. Maar omdat het vruchtje weg is uit je bm en je toch zo'n last heb van kwalen en hcg ed.

    Sterkte sowieso.
     
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad! Lijkt me verstandig om 2 keer hcg te laten prikken zodat je in elk geval weet of het hcg niet meer toeneemt. Als het toch toeneemt dan groeit er ergens iets verder. Hier helaas wel ervaring en ik zou dit toch zeker laten uitsluiten. Slijmvlies was hier ook erg dik bij mijn bbz’s. Bloedverlies minimaal. Ik zou contact opnemen met de fertiliteitskliniek en/of het ziekenhuis en dit niet via de huisarts doen. Vooral de buikpijn die je benoemt vind ik wel zorgelijk klinken. Zit het op 1 plek ter hoogte van je eileiders of is het echt in je baarmoeder? Zeker bij schouderpijn alert zijn. Heel veel sterkte.
     
  4. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ze hebben mijn eierstokken wel gecheckt en daar was niets te zien.
    Ik heb sinds vanmiddag het idee dat de pijn meer bij mijn darmen vandaan komt ipv baarmoeder of eierstokken.. maar zal ze morgen toch eens bellen voor de zekerheid.
    Dank voor jullie reacties.
     
  5. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ga nu echt kapot van de pijn... pfff. Ga toch maar even de huisartsenpost bellen. Het zit me echt niet lekker.:(
     
  6. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.991
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg! Dit klinkt toch niet zo goed. Hopelijk valt t allemaal mee! Sterkte hoor!
     
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Ik neem aan eileiders? Hier was het ook niet meteen zichtbaar maar wel gescheurd helaas. Heel veel sterkte en hopelijk is er niks geks aan de hand! Ben je inmiddels gezien door een arts?
     
  8. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    @cappuchino hoe gaat het nu met je? Hopelijk is geen bericht goed nieuws!
     
  9. cappuchino

    cappuchino Actief lid

    1 mrt 2022
    166
    145
    43
    Vrouw
    Ze denken toch mijn darmen.. er is verder niet gekeken met een echo. Buik was hard en darmen liggen stil. Klysma gekregen en dat luchtte wat op maar heb helaas nog steeds veel pijn. Zolang ik geen koorts krijg maken ze zich geen zorgen zeiden ze..
    Als de pijn erger wordt ga ik wel langs mijn huisarts om alsnog een echo te eisen.
     
  10. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Jeetje wat slecht zeg! Ik vind dit echt erg voor je. Trek nog eens aan de bel als het niet beter wordt en vraag dan om bloedonderzoek en een echo. Veel sterkte gewenst.
     
  11. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Wat naar zeg..ik hoop dat het meevalt en vooral dat de pijn gauw weg is.

    Sterkte.
     

Deel Deze Pagina