De 26-sprong is slopend! Tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicky1973, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Onze kleine man is ong twee weken eerder begonnen met zijn sprong, zo rond 24 weken. Nu is het al vier weken dat we gebroken nachten hebben, overdag is het een schat. Hoe lang moet deze sprong duren en is het misschien al overgegaan in een andere sprong? Hij is nu 28 weken oud.
    Normaal is hij een grote eter, maar krijgt zijn flesjes niet meer op en wordt s nachts om de twee uurtjes wakker, wiegen, speentje, schone luier, niets helpt, behalve een beetje melk laten drinken.
    Heeft iemand tips? Het is zo vermoeiend, ben ook nu vier maanden zwanger. Pff...

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Poeh dan is ie extra pittig als je ook nog eens zwanger bent, kan ik me zo voorstellen.
    Is het geen combi van een sprong en wat aankomende tandjes?
    Helaas helpt er niet zoveel, ze hebben dan vooral veel mama-honger. Het enige wat hier altijd helpt is accepteren dat we even door een sprong heen moeten. En als hij behoefte heeft aan een beetje melk 's nachts zou ik daar gewoon aan toegeven. Gaat vanzelf weer over. ;) Succes!

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor je reactie. Tandjes voel ik nog niet bij hem, wel heeft hij diaree-achtige poep, dus misschien is het een combi inderdaad. Ik ben zo bang dat hij honger blijft houden in de nacht, ook na zijn sprongetje. Ach, ik moet er doorheen gewoon.

Deel Deze Pagina