2 pillen van nieuwe strip geslikt

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Liesje76, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

ik heb zaterdag en zondag een pil geslikt van de nieuwe strip maar maandag en dinsdag niet meer.
    Dit omdat bij mannetje twijfel zit wanneer hij aan een 2e wil beginnen.

Krijg ik volgende week nu wel 'gewoon' een eisprong als ik verder geen pillen meer slik?

Groetjes Liesje

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Er wordt wel altijd gewaarschuwd voor het vergeten van de pil in de eerste week, dus het zou inderdaad wel kunnen, maar het kan ook zo zijn dat de eisprong "verschuift".

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik dacht dat je 7 dagen beschermd moest vrijen als je in de 1e week een pil vergat. Als je tenminste niet zwanger wil worden.

Je weet niet of je cyclus direct weer normaal op gang komt, maar met bovenstaande denk ik dat er een (kleine?) kans zou zijn dat het wel gebeurd.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Er zit toch altijd een gebruiksaanwijzing in het doosje van de pil?? daar staat het zeker weten op vermeld..anders ff googelen :)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij willen nu zeer zeker wel zwanger worden en ik heb nu ook wel het gevoel dat er een eisprong komt vandaag want ik heb supergevoelige tepels en een hele gevoelige buik dus ik verwacht mijn ei vandaag of dat ie vanmorgen al geweest is
    dan zijn met klussen gisteravond mooi op tijd geweest

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik heb van mijn laatste strip 5 pillen geslikt en ben toen gestopt, mijn eisprong is toen opgeschoven.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan zal die van mij hoogstens een dag of 2 opschuiven

8. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, of je gelijk een eisprong krijgt of niet, dat is een kwestie van afwachten. Maar hij hoeft niet te verschuiven, je hebt maar 2 pillen geslikt. Gewoon iedere dag klussen, dan heb je deze cyclus in elk geval niet onbenut gelaten!

Deel Deze Pagina