Hey dames, ik heb zaterdag en zondag een pil geslikt van de nieuwe strip maar maandag en dinsdag niet meer. Dit omdat bij mannetje twijfel zit wanneer hij aan een 2e wil beginnen. Krijg ik volgende week nu wel 'gewoon' een eisprong als ik verder geen pillen meer slik? Groetjes Liesje
Er wordt wel altijd gewaarschuwd voor het vergeten van de pil in de eerste week, dus het zou inderdaad wel kunnen, maar het kan ook zo zijn dat de eisprong "verschuift".
Ik dacht dat je 7 dagen beschermd moest vrijen als je in de 1e week een pil vergat. Als je tenminste niet zwanger wil worden. Je weet niet of je cyclus direct weer normaal op gang komt, maar met bovenstaande denk ik dat er een (kleine?) kans zou zijn dat het wel gebeurd.
Er zit toch altijd een gebruiksaanwijzing in het doosje van de pil?? daar staat het zeker weten op vermeld..anders ff googelen
wij willen nu zeer zeker wel zwanger worden en ik heb nu ook wel het gevoel dat er een eisprong komt vandaag want ik heb supergevoelige tepels en een hele gevoelige buik dus ik verwacht mijn ei vandaag of dat ie vanmorgen al geweest is dan zijn met klussen gisteravond mooi op tijd geweest
Ik heb van mijn laatste strip 5 pillen geslikt en ben toen gestopt, mijn eisprong is toen opgeschoven.
Tja, of je gelijk een eisprong krijgt of niet, dat is een kwestie van afwachten. Maar hij hoeft niet te verschuiven, je hebt maar 2 pillen geslikt. Gewoon iedere dag klussen, dan heb je deze cyclus in elk geval niet onbenut gelaten!