wat te doen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door joel, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo

ik weet er zijn meer topics maar haal er niks uit,
    ik weet t echt niet meer., in okt zon 8 maand geleden ben ik bevallen met keizersnee. ik was met 37 weken al 29 kilo aangekomen dus denk zon 32 kilo toch zeker wel.
    ik moet er nu nog 14 zeker af maar niks heplt. ben bezig met sporten. opletten en lijnen gaat wel maar met momenten moet ik gewoon iets zoets hebben en heb al bloed laten prikken maar was niks, ik kan mijn schoenen nog niet eens aan ben van maat 39/40 naar zeker 42 gegaan en kwa borsten van c/d naar e/f heb ook al dietist gehad maar die is ook dom maar ik wil er ook niet veel geld aan uit geven want kunnen we nu niet misssen want zag van alles en dat koste allemaal rond de 700 euro. ik hoef niet perse naar maat 40 maar 42 zou toch fijn zijn en zit nu wel in 46/48.. wie heeft er dit gehad en toch nog afgevallen of meegemaakt, want t lijkt wel alsof t er niet afgaat en ik kom zo liever neit onder de mensen maar zo ben ik ook weer niet

help weten jullie t wat zouden helpen

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meis! Wat sneu dat je zoveel bent aangekomen en er moeilijk van af komt weer :( Ik heb wel eens gehoord dat het bij sommige vrouwen een hele tijd na de bevaling nog bleef zitten maar nadat ze de 9 maanden na de bevalling gepasseerd waren het er wel ineens af ging.

Wat je verder zou kunnen doen? Ik zou het niet weten... Normaal eten en elke dag goed bewegen zou toch voldoende moeten zijn voor die extra kilo's weg werken.... Een dietiste of ha zou je zeker verder moeten kunnen helpen. Soms zit het juist in de kleine dingen. Bijv. niet 2 x per dag een boterham maar muesli/yoghurt en boterham of muesli en crakers, afwisseling is juist goed. Hopelijk voel je je snel lekkerder in je vel meis en gaat het afvallen beter! Succes!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,,

Ik weet hoe het is om zo veel aan te komen tijdens de zwangerschap.
    Bij mijn oudste kwam ik ook zeker 30 kilo aan.
    Heb er zelf helemaal niets voor gedaan...Het enige wat ik gaf was bv , maar daar zijn de meningen over verdeeld of dat werkt om af te vallen of niet.
    Bij mij duurde het ook een tijdje hoor voordat ik het kwijt was...
    cub maat en schoenmaat waren ook bij mij veranderd.
    Ik ben er eigenlijk niet mee bezig geweest.
    Ik had de instelling, zovan... ik zie wel wat er vanaf gaat.. ik heb er wat moois voor terug.
    Wat je vaak hoord is dat als je er te veel mee bezig bent dat het ook moeilijker gaat... of dat zo is weet ik niet.
    Ik heb even aan iemand die ik ken een voorbeeld gevraagd voor je... dit hielp bij die gene heel erg goed.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Belangrijk is veel varieren.. dus niet alleen maar brood bijv. Een voorbeeld is:
    Ontbijt: 250 ml yoghurt met stuk fruit
    Tussendoor: een ontbijtkoek
    Lunch: Twee bruine boterhammen met mager beleg
    Tussendoor: een banaan
    Avondeten: beste is natuurlijk groente met aardappels en vlees
    avondtussendoortje: speculaasje
    En dan de volgende dag niet precies hetzelfde eten, maar weer varieren, dus bijv. ontbijt yoghurt met muesli, een krentenbol en een cracker als lunch enz.

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha ja toch bedankt, wie weet ben ik er veel mee bezig maar voel me er nietaltijd fijn bij en bewegen tja is probeer 2 x per week te sportene n op mijn werk loop ik veel en overdag als ik vrij ben vershcilt t, ben bezig met sonja bakker maar ook dat schiet niet heel veel op maar ik wacht nog een maandje en anders terug naar dokter. bv heb ik niet gegeven, stond ik zelf neit helemaal achter maar bedankt

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat ontzettend vervelend hé die kilo's :(. Hier ook bezig om er vanaf te komen. Ik ben het helemaal eens met mama1984 wat betreft variërend eten! Daarmee behaal je het beste resultaat! Ook niet te weinig eten, maar gewoon de gezonde dingen als je trek hebt. En je zegt dat je sport. Op een dag dat je sport ook ietsjes meer eten dan op een dag dat je niet sport. O ja en natuurlijk de 1,5 á 2 liter water drinken. Succes komt vast goed.

6. MissJanneke

27 mrt 2008
    5
    0
    0
    Student & Mama van Jarno
    Opende
    Hier ook een mama die wel 30 kilo is gegroeid tijdens de zwangerschap. Nu woog ik voor de zwangerschap altijd 61 á 62 kilo en nu na de bevalling zit ik op 73 á 74 dus moet nog wel een paar kilo's. Maar goed ben 8 weken geleden bevallen. Ik sport elke dag wel een half uur en eet gezond maar ben de laatste 3 weken maar 1,5 kilo afgevallen dus gaat niet hard. :( Maar we sporten hier ook vrolijk verder. ( ik sporte trouwens al 4 weken na de bevalling weer alleen geen zware oefeningen en geen buikspier oefeningen ;))

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ miss janneke: Nou ik vind dat je toch al aardig wat bent afgevallen... zie dat je kindje pas 1 maand en 3 weken is... dan sta ik er niet raar van te kijken dat je nog niet op je oude gewicht bent met 30 kilo aankomen.
    Het kan niet allemaal zo vlug want dat is ook niet goed voor je lichaam.

Deel Deze Pagina