hallo,dames hopelijk is dit de goeie plek. 2 weken geleden is onze dochter geboren d.m.v een keizersnee. nou weet ik dat je moet wachten voordat je weer sex mag hebben. maar hoe lang is dat nou eigenlijk? moet zeggen dat t van mij wel sneller mag maar ben je dan nog super vruchtbaar of is t gewoon niet goed ofzo? want ik wil natuurlijk geen onnodig risico lopen... groetjes
Je mag nog niet als je nog bloedverlies hebt en bij een keizersnede zou ik toch ook een beetje uitkijken denk ik, zo mag je ook 6 weken niet tillen, dus ik zou sowieso voorzichtig doen! En dit onderwerp had beter kunnen staan bij 'na de bevalling'
Ik ben zes weken geleden bevallen d.m.v. een geplande keizersnee. Van de week geprobeer voor het eerst te sexen... deed ZEER! En dan niet aan het litteken of aan mijn buik, maar echt in mijn vagina. En dat terwijl ik niets van ontsluiting o.i.d. heb gehad. Ik denk dat als jij je goed voelt en er zin in hebt, je het gerust kunt proberen. Ik zou dan zelf niet mijn partner bovenop mij laten liggen ivm de druk. Gewoon kijken wat voor jou het beste voelt!!