3 weken geleden ben ik bevallen van een pracht meisje. Ik kan mij alleen niet meer herinneren hoe het bij mijn vorige bevalling ging met het vloeien/bloeden na de tijd. Ik zat al wel na een week op normaal maandverband deze keer en mijn bloeden is erg wisselend. Ene keer heb ik na 3 a 4 uur nog niets in mijn verbandje zitten. Andere keer loopt het er bij het plassen gewoon letterlijk in straaltjes uit (door het druk zetten bij plassen). De kleur is dan ook van echt (donker) rood bloed dus niet met slijm ofzo erdoor en ook absoluut geen oud bloed. Meer dames met deze ervaring? Ik weet dat het nog wel tot 6 a 8 weken kan duren voordat het over is en dat je dan weer gaat menstrueren maar dat het zo wisselend is vind ik vreemd. En irritant!
Bij mij was het na 3 weken bijna over, maar begon het met 4 weken weer inclusief krampen (naweeën) voor nog eens 3 weken. Waarschijnlijk moest mijn baarmoeder nog wat kwijt! Hoop voor je dat je er niet al te veel last van hebt, maar het klinkt redelijk normaal, bij een normale menstruatie kan het ook zo schommelen bij mij..
Ik erger me dr ook aan. Met zoon al gestopt met bloeden voor de kraamhulp weg ging. En nu bloed ik nog, of alweer want volgens mij menstrueren ik nu weer ofzo. Maar ik heb rustig 2 dagen niks en dan ben ik blij en begint t zo weer. Nu dus al bijna 4 weken.. stom