bloeden na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BabyBergen, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Als je bevallen bent dan vertellen ze je dat je gemiddeld 6 weken kan bloeden
    dat als je actiever wordt je iets meer bloedverlies kan hebben
    en dat je pas sex mag hebben als het gestopt is.....

zo is het mij iig verteld....

ik bloedde 2,5 weken toen ik actiever werd, idd werd het iets meer maar als snel weer minder
    bij 3,5 week stopte het bloeden, toen ik zeker 3 dagen gestopt was hebben we seks gehad
    toen begon ik dus weer met bloeden (baal baal!)

en nu.....nu wordt het eigenlijk steeds weer meer en meer
    ik zit nu aan die 6 weken.....heb al 1 strip aan pillen afgerond (gisteren laatste pil geslikt)

ik bloed als een gewone lichte ongesteldheid, maar wel veel slijmslierten ( ja beetje vies praatje maar misschien doet het er toe)

ik ben elke dag gewoon normaal actief net als afgelopen weken, maar toch lijkt het bloeden niet minder te gaan worden

herkent iemand het en zegt: ja normaal, nog even rustig afwachten....of toch maar een bezoek aan de HA? of Gyn?

ik heb voor de rest geen buikpijn ofzo

bij mij vorige bevalling heb ik gewoon 5 weken gebloed,was het daarna over en klaar.....

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het ruikt verder niet ofzo?

Sinds wanneer is het nu erger?

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee ruiken doet het niet, wel vlak na de bevalling ,echt dat kraambloed, maar nu gewoon als ongesteldheid dus geen geur aangezien ik ook 2 x per dag douche en zeer regelmatig verschoon.....
    het is erger geworden na dat we seks hebben gehad....en langzaam steeds een beetje meer, en dan praat ik echt over een beetje....
    dus zeg nu 2 weken en paar dagen geleden....
    maar had wel verwacht dat het weer af zou nemen na een paar dagen,maar dat doet het dus niet......

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik zou denk ik toch even informeren bij je VK of Gyn wat je nu het beste kan doen. In principe had het toch al gestopt moeten zijn!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mij duurde het de eerste keer 7 weken. Af en toe minder, af en toe weer wat meer. Na 7 weken stopte het pas echt.

Maar als het steeds een beetje meer wordt, zou ik toch even met de vk bellen (of de gyn, als die je heeft begeleid) om te vragen of het allemaal wel normaal is.

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    misschien een stomme vraag hoor
    maar zou mijn BMHK (baarmoederhalskanker) er iets mee te maken kunnen hebben?
    stom dat ik daar nu pas over nadenk eigenlijk :$

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Soms als je aan de pil begint blijf je de hele strip bloeden. Heb ik ook een keer gehad. Kan dat het nuet zijn?

Zou wel even de vlos/gyn bellen.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik hoop niet dat je die nu nog hebt.. :(
    Een van de tekenen dat je wellicht bmhk (weer een nieuwe afkorting geleerd) hebt, is tussentijds bloedverlies, met name na (seksueel) contact. Maar of dat dan ook zo lang aanhoudt zou ik werkelijk niet weten. Wel nóg een reden om even contact op te nemen met een dokter, lijkt me.

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja dat ik het heb is wel duidelijk, moet er dan ook nog aan geholpen worden
    maar we mochten eerst onze kinderwens nog gaan vervullen,na het verlies van 2 zoontjes
    want na de behandeling houdt verdere kinderwensen op......
    ik ga morgen gelijk maar bellen met ze
    moest volgende maand, maar denk dat ze het maar moeten vervroegen dan

Deel Deze Pagina