bloeden na seks

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    elke keer als we bezig zijn geweest begin ik de volgende dag te bloeden. Niet veel, inlegkruisje is voldoende, maar wel met een zeurend gevoel in onderbuik. Hebben al van alles geprobeerd, maar zie geen verschil. Ben het wel zat om elke keer te gaan bloeden. Zijn er meer meiden die dit hebben? Kan het van de mirena zijn? die heb ik nu bijna 8maanden. Voor ik zwanger werd had ik er geen last van, tijdens zwangerschap alleen als we te snel wilden.

(weet niet of het hier goed staat, maar bij zwanger worden vind ik het ook niet echt goed staan omdat dat voorlopig nog niet in de planning ligt)

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou ik heb het gehad TIJDENS de sex. Elke keer bloed!

Na een paar maanden naar de dokter gegaan en die heeft gekeken en zag een gevoelig plekje op mijn baarmoedermond en dacht dat het daardoor kwam. Was ook gelijk getest op chlamydia en baarmoederhalskanker. Hier kwam niks uit maar heb wel een verwijzing naar de gyneacoloog gevraagd want die kon dat gevoelige plekje dichtschroeien.

Dit is een lisexcisie geworden en sindsdien nergens last meer van. Maar daar is een stukje gevoelig weefsel (wat uit mijn baarmoeder kwam) weggebrand en littekenweefsel ontstaan.

Maar ik had het dus tijdens de sex en niet een dag later.

Ik zou toch maar naar de dokter gaan dan weet je het helemaal zeker. Hoeft niks te betekenen maar vervelend is het wel!

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb precies hetzelfde gehad bijna 10 jaar geleden. Toen ook een lis gehad.
    Nu heb ik weer steeds bloedingen sinds een paar maanden, steeds na het klaarkomen (van mij dus ;)) en nu komt het van de Implanon waarschijnlijk. Komende donderdag moet ik weer naar de gyn voor controle.

4. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Het zou idd aan Mirena liggen. Ik had het dus ook (toen ik Mirena had) dat ik af en toe na het sex last had van bloeding. Het was niet veel, precies wat jij schrijft, inlegkruisje was voldoende. Toen ik Mirena liet verwijderen was het over.
    Maar ik zou ff HA of gyn vragen en eventueel alles laten controleren want het kan zijn dat het spriraaltje niet goed zit.

5. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Dat is toeval. Want ik ga donderdag naar de huisarts hiervoor. Ik heb de mirena nu ook zo'n 8 a 9 maanden. Maar wij hebben allebei ook last ervan.
    Tijdens de sex een stekend gevoel op mijn ks litteken aan de rechterkant. Toeval wil dat mijn man op dezelfde plek last heeft ervan, en het lijkt alsof hij ergens tegenaan stoot.
    Zo'n 1,5 uur na de sex lijkt het alsof er iets knapt, en komt er een plens bloed uit. Ik heb dan net genoeg aan een inlegkruisje.
    Daarnaast bloed ik ook tussendoor nog. Heel onregelmatig, en erg vervelend. Ik ga hem eruit laten halen, want hier wordt ik niet goed van.
    Ik ga denk ik over op de pil.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pijn heb ik niet, maar ben nu ook gewoon bevallen (bij D. wel een ks, maar dat is al dik 2jaar geleden nu). Na het plaatsen ook geen pijn gehad. Wel heb ik ook vaak dagen dat ik steken in mn buik heb, zonder dat ik daar echt een oorzaak voor kan aanwijzen, mogelijk hangt dat samen met si/bekkenklachten maar daar kon de fysio niet veel over zeggen maar aangezien het wel allemaal samen hangt "zou het kunnen" (vaak op dezelfde dagen) maar misschien is het ook wel andersom, pijn door de mirena. Soms weken niet, en dan weer paar dagen achter elkaar.
    Cyclus kan ik ook nog niet van op aan, vaak 2 weken lichtbloeden, maar soms is het na 3 weken weer en soms na 8weken

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik heb 4 mei de Mirena laten plaatsen en sindsdien last gehad van bloedverlies. Afgelopen week werd het minder en was het weg. Het weekend hebben we sex gehad en de volgende dag was er weer volop bloedverlies. Ook een paar keer echt kramperig gevoel erbij, alsof ik ongesteld moet worden.

Ik moet nog terug voor een controle, dus zal het dan even aankaarten.

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik heb precies hetzelfde bij een mirenaspiraal. Vooral wanneer de seks wat ruwer en dieper was :) Ik accepteer t eigenlijk al jaren zoals t is, ik word helemaal niet meer ongesteld, bloed dan alleen wat na wat heftigere seks....mja dat is dan maar zo. Ik heb dan idd ook last van lage buikpijn.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik had het ook met het spiraal bloeden tijdens het seks hebben en mijn partner voelde hem ook zitten dus heb hem na 1,5 jaar laten verwijderen.

10. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik heb afgelopen woensdag mijn mirena laten verwijderen...
    Dit was de tweede keer dat ik hem had...
    Ik had meerdere klachten, maar ook dat wat hier omschreven wordt.
    The day after!!
    Bah, slijm en bloed verlies...

Hoe het nu is geen idee...
    De O kwam nogal snel na het verwijderen haha ;)

Succes!!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat word dan denk toch ff ritje huisarts als we daar weer in de buurt zijn. Vind het niet ernstig genoeg om daarvoor naar een vreemde arts te gaan of ver te rijden

12. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hey hey,

Bij mij kwam het niet door een spiraal maar door een te dun baarmoederslijmvlies elke keer schuurde het open zeg maar.. had op een moment 3 weken de vlag uithangen en 1 week rust... was niet grappig meer en door pillen die ik van de gyn kreeg werd mijn BM slijmvlies dikker maar wat de meeste dus al zeggen is het beste een verwijzing te vragen aan de HA.

Heel veel succes ermee en ik hoop echt dat je er snel van verlost bent.

Deel Deze Pagina